Sport1 Banner

אוהדי סלטיק לא רוצים את כיאל: "הציג שנים חלשות באנגליה"

בירם כיאל | Lynne Cameron/PA Images via Getty Images

הקשר הביע את רצונו לשוב לאלופה הסקוטית, אך נראה שהקהל מעדיף לוותר על הקאמבק: "הוא שיחק מצוין אצלנו, אבל צריך להחתים קשר אחר במקומו"

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)

בגיל 32, בירם כיאל, אחד מהשגרירים הכי בולטים שלנו בעשור האחרון, עדיין לא מצא קבוצה ונראה כי ולא נראה כי ישנה הצעה קונקרטית בדרך. אתמול (שלישי) התראיין הקשר בסקוטלנד ודיבר על רצונו לחזור לאקסית סלטיק: "כולם יודעים שאשמח לחזור לסלטיק, המקום בו הכל התחיל. יש ללני את הטלפון שלי. אם הוא זקוק לי, אני זמין".

בסקוטלנד לא נותרו אדישים לדבריו של כיאל. למרות שנמצא מעבר לשיאו הישראלי שותף לרגעים יפים במיוחד בסלטיק פארק כמו זכייה בארבע אליפויות, שער ב-1:2 על אייאקס ומשחק בלתי נשכח נגד ברצלונה שהסתיים ב-0:1 סנסציוני.

אך נראה שגם האוהדים מבינים שלא מדובר באותו שחקן מלהיב שעזב את המועדון לפני יותר מחמש וחצי שנים והם מעדיפים שהוא לא ישוב לקדנציה שנייה. "עדיף שלא יגיע, השנים האחרונות שלו באנגליה היו חלשות מאוד. הוא היה מצוין אצלנו אבל צריך להביא קשר אחר במקומו", כך התייחסו האוהדים לנושא ברשתות החברתיות.

בירם כיאל, ליאו מסי
בירם כיאל, ליאו מסי | Jasper Juinen/Getty Images

בינתיים כיאל איבד את מקומו גם בסגל הנבחרת לקראת צמד המשחקים מול סקוטלנד וסלובקיה במסגרת דרג B בליגת האומות וייתכן שאם לא יימצא בחודש הקרוב קבוצה חדשה, בארץ או בחו"ל, הקשר עלול להחמיץ את המשחק הגורלי בגלאזגו במסגרת חצי גמר מוקדמות יורו 2020 ב-8 באוקטובר.

עוד באותו נושא: בירם כיאל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי