אבו חנא, אלמקייס, ריקן ואלמוג בסגל לסקוטלנד וסלובקיה

עילאי אלמקייס, ביברס נאתכו
עילאי אלמקייס, ביברס נאתכו | דני מרון

רוטנשטיינר פרסם את הסגל הראשון שלו כמאמן הראשי. ההפתעה הגדולה היא שיבוצו של הבלם שגדל בלברקוזן ומשחק היום בזורייה האוקראינית. קשר מכבי ת"א זומן לראשונה מזה חמש שנים. רפאלוב שוב בחוץ וגם שהר לא זומן

(גודל טקסט)

למעלה מתשעה חודשים שנבחרת ישראל לא שיחקה, מאז נכנעה 1:0 לצפון מקדוניה שחתם קמפיין עגום במוקדמות יורו 2020 תחת אנדי הרצוג. ביום שישי, בעוד קצת יותר משבוע, תפתח ישראל את המסע בליגת האומות במשחק חוץ נגד סקוטלנד וכעבור שלושה ימים תארח בביתה את סלובקיה. ווילי רוטנשטיינר, שמעמדת המנהל המקצועי הפך לממן, פרסם את הסגל לקראת המשחק. ערן זהבי שהיה בעין הסערה, נכלל ברשימה כמובן.

בחודש פברואר האחרון פרסם הרצוג סגל שחקנים למחנה האימונים לקראת המשחק נגד סקוטלנד אך היה מדובר בסגל לא שלם שכן הוא לא כלל לגיונרים להוציא את דיא סבע וערן זהבי. החידוש הגדול בסגל של רוטנשטיינר הוא שילובו של ג'ואל אבו חנא, הבלם\מגן שמאלי שמשחק בזורייה האוקראינית. הוא גדל בבאייר לברקוזן ועבורו מדובר בזימון בכורה למדים הלאומיים. עד עתה הוא שיחק בנבחרות הצעירות של גרמניה.

הקאמבק הגדול שייך לאבי ריקן, קשר מכבי תל אביב, שרשם עד עתה חמש הופעות במדי הנבחרת. האחרונה שבהן – לפני חמש שנים נגד בלגיה במוקדמות יורו 2016.

אבי ריקן
אבי ריקן. חוזר לנבחרת אחרי חמש שנים | אריאל שלום

מנגד, ליאור רפאלוב, קשר הכנף של אנטווורפן שרשם עונה גדולה וכבש את שער הניצחון בגמר הגביע, שוב נותר מחוץ לסגל, וכך גם בן שהר בין היתר לאור חובת הבידוד בקפריסין. גם נטע לביא קפטן מכבי חיפה בחוץ. גם לואי טאהא מהפועל באר שבע לא זומן.

עוד שחקנים שלא זומנו הם אייל גולסה שטרם שיחק העונה שכן החתימה על חוזה חדש התעכבה ויונתן כהן שסובל מפציעה והחמיץ את המשחקים נגד ריגה (הרחקה) ובני סכנין (מנוחה).

בחוד ההתקפה מעבר לערן זהבי, יש לא מעט אפשרויות. אילון אלמוג פתח את העונה בסערה במדי מכבי תל אביב, על שון וייסמן מיותר להרחיב וגם מואנס דאבור. בקישור, גדי קינדה, עילאי אלמקייס ומנור סולומון שומרים על מקומם.

סגל נבחרת ישראל | ההתאחדות לכדורגל

סגל נבחרת ישראל:

שוערים: איתמר ניצן, אריאל הרוש, אופיר מרציאנו  
הגנה: אלי דסה, ג'ואל אבו חנא, חאתם עבד אלחמיד, עופרי ארד, טאלב טוואטחה, אוראל דגני, איתן טיבי, שרן ייני
קישור: אבי ריקן, דן גלזר, ביברס נאתכו, דור פרץ, ניר ביטון, מנור סולומון, גדי קינדה, עילאי אלמקייס
התקפה: מואנס דאבור, ערן זהבי, אילון אלמוג, שון וייסמן

וילי רוטנשטיינר, ערן זהבי
וילי רוטנשטיינר וערן זהבי | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי