"זהבי פותח את כל מהדורות הספורט בטורקיה. ממליץ לו להגיע"

ערן זהבי | אתר הליגה הסינית

פיני בלילי ששיחק בארבעה מועדונים בטורקיה, הציע לחלוץ נבחרת ישראל לחתום בפנרבחצ'ה: "יהנה מחוויית כדורגל גדולה. עדיין לא דיברנו, אתקשר אליו אחרי המשחק מול סלובקיה"

(גודל טקסט)

ערן זהבי משגע בשבוע האחרון את טורקיה כולה, לאור אינספור דיווחים לגבי מעבר לפנרבחצ'ה ואתגר של השחקן באינסטגרם ששבר את הרשת. בעקבות כך, שחקן העבר פיני בלילי, ששיחק לא פחות משמונה שנים בטורקיה, התראיין הערב (ראשון) בתוכנית הספורט של רדיו 103FM וחלוץ העביר המליץ בחום לסקורר לעבור למועדון הפאר.

פיני בלילי פתח את דבריו: "אם זהבי יחתום תהיה לו חווית כדורגל גדולה. אני לא אכנס לקבוצות שהוא שיחק עד היום, אבל לא יצא לו לשחק 15 משחקי בית מול 60-70 אלף צופים. וגם במגרשי חוץ האצטדיונים מטורפים. כמובן שיש כיום קורונה וכעת אף מועדון לא משחק עם קהל, אבל גם זה זמני. הלוואי שכל שחקן היה רק יושב על הספסל וחווה את זה. אני כמובן ראיתי את זה רק מהצד השני".

מה קורה אם אתה לא מצליח: "גם ליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו לא מצליחים מדי פעם. עדיין לא קרה משהו חריג. כמובן שזה לא נעים, צועקים בדיוק כמו בארץ, אבל אף אחד לא יחכה לו מתחת לבית. אני ממליץ לו בחום להגיע לכאן".

פיני בלילי
פיני בלילי | Gary M. Prior/Getty Images

הוא התייעץ איתך: "האמת שלא. אנחנו חברים, אבל לא יצא לנו לדבר על זה. אני מאמין שאולי אחרי המשחק ביום שני הראש שלו יתפנה, אני ארים לו טלפון וכמובן שאם הוא יצטרך את העזרה שלי, יש לי כל מיני אנשים שאני בקשר איתם ואוכל לעזור לו בשמחה".

כמה תוכניות ספורט יש בטורקיה: "וואו! עד אינסוף ובכל שעה. אלי מתקשרים בתוכניות כאילו אני צריך לשחק שם, גם ברגע זה אני מקבל הודעות לגביו. יש לכל קבוצה תחנות רדיו וטלוויזיה ובשלושת הימים האחרונים, ערן זהבי פותח את המהדורות".

ערן זהבי
ערן זהבי | ספורט1

אתה עדיין מתקבל כמו בן בית בטורקיה: "אני לפחות עד הקורונה, הייתי טס לטורקיה בין 6-7 פעמים בשנה. השנה הזמינו אותי לקבוצה בה שיחקתי במשך ארבע שנים אחרי שעלתה לליגה הראשונה".

איך התרשמת מהמשחק של הנבחרת: "היה משחק טוב, לצערי נרדמתי כי הייתי עייף. אחרי זה ראיתי כמה דקות מהמשחק. מחצית ראשונה הבנתי שהיינו פחות טובים, בחצי השני היה שיפור, והגענו לכמה מצבים. בואו נחזיק אצבעות ונאמין שנוכל להעפיל ליורו אחרי הרבה זמן".   

ערן זהבי | מסך

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי