דיווח בספרד: תומר חמד הוצע לסראגוסה

תומר חמד
תומר חמד | Daniel Hambury/EMPICS/PA Images via Getty Images

ישתף פעולה עם ז'איר אמאדור? בתקשורת המקומית נטען כי הקבוצה מליגת המשנה שוקלת לצרף את החלוץ הישראלי, לאחר שלא הצליחה להחתים את מייקל סנטוס

(גודל טקסט)

בעונה האחרונה, סראגוסה פספסה את הכרטיס לליגה הבכירה בספרד בארבע נקודות בלבד ולקראת תחילתה של עונה חדשה בשבת הקרובה, היא נחושה להתחזק בחלוץ שיעזור לה במשימה. בהקשר זה, בתקשורת המקומית פורסם אתמול (רביעי) כי אחד השחקנים שהוצעו לקבוצה הוא תומר חמד, שמחפש יעד חדש בקריירה אחרי שסיים את חוזהו בצ'רלטון אתלטיק האנגלית.

בדיווח נכתב כי הקבוצה של רובן בראחה בוחנת את החלוץ הישראלי לאחר שלא הצליחה להחתים את המועמד המוביל שלה להתקפה, מייקל סנטוס. כידוע, חמד כלל אינו נחשב לאלמוני בספרד, שם בילה ארבע שנים וכבש 27 שערים בליגה הראשונה, במדי מאיורקה ואלמריה. שחקן אחר שהוזכר כמועמד מלבד חמד הוא סקו גסאמה הסנגלי, שאיבד את מקומו בוויאדוליד אחרי הצטרפותו של שון וייסמן.

אם יגיע למועדון מצפון-מזרח ספרד, אקס מכבי חיפה ישתף פעולה עם בלמה של מכבי תל אביב בשנתיים האחרונות, ז'איר אמאדור שחתם בסראגוסה בחלון ההעברות הנוכחי. השם המוכר ביותר בסגל הוא זה של שינג'י קגאווה היפני, לשעבר שחקן מנצ'סטר יונייטד ובורוסיה דורטמונד.

View this post on Instagram

Behind the scenes! #imready ⚽️🔥👊🏼

A post shared by Tomer Hemed (@tomerhemed) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי