בכורה לאצילי ב-0:1 של אפואל, בן שהר החמיץ פנדל

הקשר שעזב את מכבי ת"א שיחק לראשונה בקבוצתו החדשה כשנכנס כמחליף בדקה ה-57, 90 דקות לחלוץ שפספס הזדמנות לכבוש. מרציאנו שוב לא ספג, היברניאן ניצחה 0:3. הישראלים לא שותפו ב-0:5 של סלטיק

(גודל טקסט)

הליגיונרים שלנו ברחבי אירופה כבר חזק בעניינים כאשר מרבית הליגות כבר יצאו לדרך. היום (שבת) עומר אצילי ערך הופעת בכורה במדי אפואל ניקוסיה הקפריסאית, וזו בעצם הייתה ההופעה הראשונה שלו מאז התפוצצה פרשת "הכדורגלנים והקטינות". השחקן עלה כמחליף בדקה ה-57, קבוצתו רשמה 0:1 על א.א.ל לימסול. בן שהר, חברו לקבוצה, פתח ושיחק 90 דקות.

במצב של 0:0 בדקה ה-73, אפואל זכתה בפנדל אותו שהר ניגש לבעוט. החלוץ הישראלי החמיץ, ומי שהגיע לריבאונד היה אצילי, אך שוער היריבה הדף ומנע מאקס מכבי תל אביב כיבוש בהופעת הבכורה. בדקה ה-85 הגיע שער הניצחון, שנכבש על ידי מוסא אל טמארי. אגב, גם אנדרה ג'ראלדש שעזב הקיץ את מכבי ת"א ערך בכורה באפואל במשחק ונכנס כמחליף בדקה ה-77.

אופיר מרציאנו, שנמצא בכושר מצוין, רשם יחד עם היברניאן 0:3 על סנט מירן במסגרת המחזור השביעי של הליגה הסקוטית. בכך, שוער נבחרת ישראל שמר בפעם הרביעית העונה על שער נקי, בהחלט מאזן נאה במיוחד, וקבוצתו נמצאת במקום השני בטבלה – שלוש נקודות בלבד מתחת למוליכה ריינג'רס של סטיבן ג'רארד.

אופיר מרציאנו מול סנט מירן | Ross Parker/SNS Group via Getty Images

עוד בסקוטלנד, האלופה סלטיק חיברה ניצחון שלישי ברציפות כשהביסה 0:5 את רוס קאונטי. ניר ביטון נותר מחוץ לסגל בעקבות פציעה קלה ולא שותף, וגם חאתם עבד אלחמיד לא לקח חלק בהתמודדות כשישב על הספסל לאורך כל 90 הדקות. אגב, איסמעילה סורו, שעבר בינואר מבני יהודה לסלטיק תמורת 2.5 מיליון יורו, ערך סוף סוף הופעת בכורה כשנכנס כמחליף בדקה ה-78.

בבולגריה, מאוויס צ'יבוטה פתח בהרכב לודוגורץ בניצחון 1:3 עם לוקומוטיב פלובדיב. החלוץ הוחלף בדקה ה-56 כאשר קבוצתו הייתה בפיגור. טאלב טוואטחה ישב על הספסל במשך 90 דקות. בפולין, מוחמד עוואד ישב על ספסלה של לך פוזנאן ב-3:3 הסוער נגד סלאסק ורוצלב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי