רשמית: זהבי התיר את חוזהו בגוואנגז'ו

מעברו של כוכב נבחרת ישראל לאיינדהובן מתקרב. החלוץ סיים סופית את דרכו בסין ויגיע ליעד החדש שלו עד יום ראשון כדי להשלים את הצטרפותו לפ.ס.וו איינדהובן. מאמנה: "אחד הטובים בסין"

(גודל טקסט)

זה מתקרב. ערן זהבי התיר היום (שישי) סופית את חוזהו בגוואנגז'ו ר.פ והפך לשחקן חופשי, שלושה חודשים לפני תום המועד המקורי של חוזהו. כוכב נבחרת ישראל מתקרב לפ.ס.וו איינדהובן, אחרי שאתמול בלילה חלוץ הקבוצה, סאם לאמרס עשה צעד גדול לקראת מעברו המתקרב לאטאלנטה האיטלקית תמורת 10 מיליון יורו – מה שסולל את דרכו של החלוץ למועדון הפאר ההולנדי.

הבוקר נודע לספורט1 ופורסם גם בתקשורת ההולנדית כי זהבי כבר הזמין טיסה וצפוי להמריא למדינה במהלך סוף השבוע, לכל המאוחר ביום ראשון, כדי לחתום רשמית בפ.ס.וו. השחקן צפוי להרוויח כ-2.5 מיליון יורו לעונה, לא כולל בונוסים על הישגים עתידיים.

זהבי נפרד בחשבון האינסטגרם שלו ורשם: "היום עזבתי את גוואנגז'ו ר.פ המועדון בו הייתי בארבע השנים האחרונות. אני רוצה להגיד תודה לכולם – לשחקנים, הצוות המקצועי, ההנהלה, הבעלים וכל מי שהכרתי והיה שותף לארבע השנים המדהימות האלה. תודה לך סין. תודה על הכל, על כל חוויה הכי קטנה, על הזכות להכיר את התרבות המדהימה, תוהד על הזמן איכות שזכיתי לחוות עם המשפחה שלי, תודה על ההערכה הגדולה שקיבלתי לאורך השנים בכל מקום שנחתתי. אני בטוח שעוד ניפגש בהמשך הדרך. מאחל לקבוצה שלי הצלחה בהמשך הדרך בלעדיי ושוב תודה על הכל".

ערן זהבי | אתר הליגה הסינית

גם סוכנו של זהבי, רונן קצב, הוציא הודעת פרידה מגוואנגז'ו: "בשם ערן אנחנו רוצים להגיד תודה לכולם, חוויה מטורפת של יותר מארבע שנים מסתיימת בהכרת תודה לכולם, ערן מודה בראש וראשונה לשחקנים ששיחקו איתו במשך השנים , למועדון, ההנהלה ועובדיו, לאוהדים הרבים שצבר בסין על ההזדמנות להכיר את העם הסיני, להכיר ערים וללמוד ולהתפתח כאדם לתרבות שונה, להכיר מדינות נוספות רבות במזרח ולשחק בליגה מלאה בשחקנים מעולים מכל העולם. שחקנים ומאמנים גדולים שנהפכו לחברים, ארבע עונות בהם זכה פעמיים כמלך השערים, שחקן העונה ואף שבר את שיא השערים לעונה בסין. הגיע הזמן לאתגר חדש".

מאמן איינדהובן, רוג'ר שמידט, דיבר היום על הכוכב הישראלי במסיבת עיתונאים לקראת משחק קבוצתו מול אמן מחר ואמר: "קשה להגיד בשלב זה במאה אחוז שהוא יצטרף אלינו, אבל זה שחקן שאני מכיר מסין והוא בהחלט אחד הטובים שם"

שמידט הגרמני, כאמור, מכיר היטב את ערן זהבי מימיו כמאמן בליגה הסינית ובעיתון ההולנדי "ED" נכתב לפני מספר ימים כי השניים נמצאים בקשר רציף. ברגע שההחתמה תהפוך רשמית, זהבי יחל את פרק ב' שלו בכדורגל האירופי, אחרי הקדנציה בת העונה וחצי בפאלרמו האיטלקית בעונת 2011/12 ועד אמצע עונת 2012/13, אז הצטרף למכבי תל אביב ומשם – השאר היסטוריה.

ערן זהבי במדי פאלרמו | Tullio M. Puglia/Getty Images

פ.ס.וו פתחה טוב את הליגה, כאשר ניצחה במחזור הפתיחה 1:3 את כרונינגן ואריין רובן במשחק בו סאם לאמרס פתח בהרכב. בשבוע הבא הקבוצה תתחרה במסגרת הסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית מול מורה הסלובנית, והמטרה כמובן היא להגיע לשלב הבתים של המפעל – והיא רחוקה שני משחקים מכך.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי