רשמית: דיא סבע חתם באל נאסר מאיחוד האמירויות

דיא סבע מוצג באל נאסר |

החלוץ עזב את גוואנגז'ו ר.פ והצטרף לקבוצה מדובאי, בחוזה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת: "החתמה היסטורית וראשונה, רגע אחרי הסכם השלום עם מדינה חמה וידידותית מאוד"

(גודל טקסט)

רגע לפני כניסת יום הכיפורים, דיא סבע השלים את המעבר לתחנה החדשה בקריירה שלו: החלוץ חתם אתמול (ראשון) באל נאסר מדובאי שבאיחוד האמירויות, בחוזה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת ועזב את גוואנגז'ו ר.פ הסינית.

"אחרי שנה וחצי נהדרות בסין, דיא הוכיח שזאת רק תחילת הדרך עבורו ומגשים חלום", נמסר מטעם נציגיו של סבע, "החתמה היסטורית וראשונה רגע אחרי הסכם השלום ופתיחת אפיק שיח, חברות ועסקים עם מדינה חמה וידידותית מאוד. הרצון לשלום והכבוד וקבלת האחר, גם גרמה לקבוצה לכבד את הדת היהודית, לבקשתנו ולבקשת דיא עצמו ולחתום לפני כניסת יום כיפור ועל כך אנו אסירי תודה".

סבע, שהחל את העונה הנוכחית באיחור לאחר שנאלץ לשהות בבידוד עם חזרתו לסין, הציג יכולת מצוינת ורשם ארבעה שערים ושלושה בישולים ב-11 הופעות בכל המסגרות. בסך הכל, ב-36 משחקים בגוואנגז'ו ר.פ, הוא כבש 17 שערים ובישל 12 נוספים. כזכור, החלוץ היה מלך שערי ליגת העל בעונת 2017/18 במדי מכבי נתניה, עם 24 כיבושים. ממנה המשיך להפועל באר שבע וכעבור חצי שנה עשה את דרכו לסין, כשגוואנגז'ו שילמה עבורו חמישה מיליון דולר.

דיא סבע במעמד החתימה |
דיא סבע ורונן קצב |

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי