אלחמיד בישל ב-0:2 של סלטיק, 45 דק' לסולומון בשחטאר

חאתם עבד אלחמיד | Craig Williamson/SNS Group via Getty Images

בשורה טובה לקראת ישראל - סקוטלנד: המגן סידר לגריפיתס שער וקבוצתו ניצחה את קבוצתו החדשה של מלמד, סט.ג'ונסטון. הקשר שותף ב-2:2 מול דסנה, בעוד אבו חנא השלים 90 דקות מול דינמו קייב. 14 דקות לעוואד

(גודל טקסט)

ארבעה ימים בלבד נותרו למשחק החשוב של הנבחרת בסקוטלנד ונציגי הכדורגל הישראלי בליגות השונות עורכים את ההכנות האחרונות. היום (ראשון) הגיע תורו של חאתם עבד אלחמיד, שסיפק בישול ללי גריפיתס והשלים 90 דקות על הדשא במשחק שבו סלטיק ניצחה 0:2 את קבוצתו החדשה של גיא מלמד, סט. ג'ונסטון. ניר ביטון, שפצוע ונמצא בספק לפלייאוף העלייה ליורו, לא נכלל בסגל האלופה.

באוקראינה, מנור סולומון פתח על הספסל של שחטאר והוקפץ לכר הדשא בדקה ה-46. האלופה שפתחה את העונה בצורה מאכזבת נמנעה מהפסד בזכות שער של דנטיניו שחילץ 2:2 נגד דסנה והותיר את שחטאר במקום השלישי. בלם הנבחרת ג'ואל אבו חנא פתח בהרכב של זוריה לוגנסק והשלים 90 דקות ב-1:1 מול דינמו קייב. מקס גרצ'קין לא נכלל בסגל.

מוחמד עוואד, החלוץ שהושאל הקיץ ממכבי חיפה ללך פוזנן ובינתיים לא מקבל יותר מדי הזדמנויות, עלה כמחליף בדקה ה-74 ב-1:4 הגדול של קבוצתו על פיאסט גליביציה במסגרת המחזור השישי של הליגה הפולנית.

מנור סולומון | הטוויטר הרשמי של שחטאר דונייצק

בבלגיה, עדן שמיר עלה כמחליף בדקה ה-87, קבוצתו, סטנדרד ליאז' ניצחה 1:2 את שרלואה.

בטורקיה, איסמעיל ריאן פתח בהרכב והוחלף בסיום המחצית הראשונה, קבוצתו, אדאנספור סיימו בתיקו 0:0 עם אדנה דמירספור, קבוצתו של אקס בני יהודה, אמיליוס זובאס שפתח בהרכב, שיחק 90 דקות ושמר על רשת נקייה.

בן שהר ועומר אצילי פתחו בהרכב אפואל ניקוסיה נגד ארמיס ונפרדו ב-0:0 מאכזב. החלוץ השלים 90 דקות, בעוד שחקן הכנף הוחלף בדקה ה-61 על ידי גאיאס זאהיד.

בן שהר | אפואל ניקוסיה, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי