"וייסמן יותר טוב מגווארדיולה עם עין אחת פחות ורגל צולעת"

שון וייסמן | Eric Alonso/Getty Images

אוהדי ויאדוליד, שעדיין לא ניצחה בחמישה מחזורים בליגה הספרדית, זועמים על חוסר הקרדיט לישראלי ודורשים לראות אותו ואת מרקוס אנדרה בהרכב על חשבון סרג'י גווארדיולה המאכזב: "מה הוא צריך לעשות כדי לפתוח?

קבוצות: ויאדוליד
(גודל טקסט)

בתום חמישה מחזורים בליגה הספרדית, ריאל ויאדוליד עדיין ללא ניצחון ולאחר ששמטה היום (ראשון) יתרון כפול בדרך ל-2:2 מול העולה החדשה הואסקה, בקרב האוהדים הגיעו מים עד נפש. התגובות ברשת החברתיות בסיום המשחק היו זועמות ובחלק גדול דובר על חוסר הקרדיט לשון וייסמן ומרקוס אנדרה, בעוד החלוץ הפותח סרג'יו גווארדיולה מציג יכולת חלשה וכבש שער אחד בלבד עד כה.

וייסמן קיבל את חולצת ההרכב במשחק אחד בלבד ובסך הכל שותף ל-169 דקות בליגה, בהן לא הצליח להבקיע, אך בכל זאת אוהדי ויאדוליד טוענים כי הוא עדיף בהרבה על גווארדיולה ורובם דורשים לראות את הישראלי ב-11.

"אם כולם היו באים בגישה של וייסמן, הדברים היו משתנים", "שינוי גדול מהרגע שגווארדיולה יצא. המון מצבים והברקות של וייסמן ומרקוס אנדרה", "מה מרקוס אנדרה ושון וייסמן צריכים לעשות כדי לפתוח בהרכב?!", "למה לעזאזל הם לא מקבלים יותר דקות?", היו חלק מהתגובות ברשת. אחד האוהדים אף כתב: "וייסמן ומרקוס אנדרה יותר טובים מגווארדיולה עם עין אחת פחות ורגל צולעת, כולם רואים את זה נכון?". אהד אחר כתב: "מרקוס אנדרה ו-וייסמן חייבים לשחק ב-כ-ל משחק!" וצייצן אחר תהה: "מישהו יכול להסביר לי למה וייסמן תמיד לבד?".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי