גלעד קצב: "ברצלונה, ריאל ויונייטד – מנור יכול לשחק שם בעתיד"

מנור סולומון | Bernd Thissen/picture alliance via Getty Images

גלעד קצב, סוכנו של כוכב נבחרת ישראל ושחטאר דונייצק, לא הוריד ציפיות אחרי השער מול ריאל: "אומרים שהוא לא מבקיע? כבש שני משחקים ברציפות. ללכת לקבוצת אמצע טבלה באיטליה או אנגליה זה לא בהכרח הדבר הנכון"

(גודל טקסט)

מנור סולומון הטריף אתמול (רביעי) מדינה שלמה כשכבש שער נהדר ב-2:3 הגדול של שחטאר דונייצק על ריאל מדריד, והוא זכה כבר בכל סופרלטיב אפשרי אחרי ההופעה הבאמת מצוינת שסיפק מול הבלאנקוס. סוכנו של הקשר בן ה-21, גלעד קצב, התראיין היום לתכנית הספורט של 103FM ושפך אור על עתידו של כוכב נבחרת ישראל לאחר השמועות על התעניינות של קבוצות גדולות בו.

"שלומי בן עזרא ואני מייצגים מנור וסלומון והעבודה שלנו היא להיות עם הרגליים על הקרקע", אמר קצב. "יש פרגון גדול של כולם, אני לא חושב שאי פעם היה כזה פרגון. זה נובע גם מערן זהבי ויוסי בניון שמפרגנים לו. הוא בא ממשפחה ישראלית ממוצעת וטובה, ואין מישהו שלא אוהב אותו. אולי אוהדי הפועל פתח תקווה".

ההצעה שהוגשו לשחטאר עליו: "הגיעו עליו הצעות, אבל אחת הבעיות שלנו היא שהקבוצה מאוד עשירה והיא לא באמת רוצה למכור אותו עכשיו. הם רוצים שהוא ישחק שם, וגם הוא רוצה לשחק שם. הוא ילד, בסך הכל בן 21 שיצא בגיל מוקדם. הוא כבר בעונתו השלישית בשחטאר. המטרה היא כמובן להתקדם ולהגיע למועדון גדול, אבל אני חושב שהמון שמות שהוזכרו לא באמת רלוונטיים. מנור משחק היום בקבוצה שכל שנה בליגת האלופות, מרוויח הרבה כסף ומקבל את הבמה".

מנור סולומון חוגג | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

על כך שבדרך כלל סולומון שחקן ספסל: "ברור שמנור רוצה כל משחק לשחק 90 דקות. יש המון משחקים ששחקנים דווקא נכנסים כמחליפים ואז האפקט שלהם הרבה יותר גדול, לדוגמה כשהקבוצה לא טובה ואז נכנסים שחקנים. מנור התחיל טוב את העונה, גם בנבחרת. בנבחרת לא נכנסו לו הכדורים. השער שהוא הבקיע אתמול, מעבר להיותו שער יפה, הוא שער מאוד קשה".

הטענות שמנור לא מספיק גולר: "אני לא מסכים. השיפור שלו מאז שהוא הגיע לשחטאר גדול, הוא מגיע גם להמון מצבים. אין ספק שהוא צריך לייצר יותר מספרים, אבל הוא עובד על זה. כולם יודעים מה הנקודות הפחות טובות שלו והוא עובד עליהן. היכולת שלו היום להגיע למצבים השתפרה מאוד בגלל הכושר הגופני והחוזק שלו. הוא יכל להבקיע אתמול עוד שער אם היו מוסרים לו. אומרים שהוא לא מבקיע? הוא הבקיע עכשיו שני משחקים ברציפות, בליגה ומול ריאל".

"ראיתם אתמול במחצית השנייה – ריאל מדריד עשתה את כל ההתקפות שלה מצד שמאל ולא מהצד של מנור, כי בגלל החוזק שלו קשה מאוד לעבור אותו. הוא מאוד מאוד חזק. הוא שיחק המון משחקים בחודש האחרון, גם בנבחרת, יש לו כושר גופני מדהים. הוא מתאמן ברמות הכי גבוהות".

"אחרי המשחקים מול מנצ'סטר סיטי ואטאלנטה בעונה שעברה וריאל מדריד אתמול – כיף להתלהב ולשמוח. השאיפה שלנו להגיע הכי רחוק שיש. אני באמת חושב שמנור יכול להגיע לקבוצות הכי טובות באירופה היום, קבוצות ששחקנים ישראלים בודדים הגיעו אליהן. לליגה ההולנדית לדוגמה, מנור לא יכול להגיע כי אין להם כסף לשלם עליו. מקבוצה כמו שחטאר, מנור יכול להגיע לליגה האנגלית. אנחנו מסתכלים על הקבצות הגדולות של אירופה היום, רואים את ברצלונה, ריאל, ארסנל, טוטנהאם, מנצ'סטר יונייטד – יש שם המון שחקנים שאני חושב שמנור בהחלט יכול לשחק שם בעתיד".

"בגלל שהוא רק בן 21, לפעמים עסקאות של 30-40 מיליון יורו הן יותר קלות מעסקאות של 14-15 מיליון יורו. היום ללכת לקבוצה אמצע טבלה באיטליה או באנגליה זה לא בהכרח הדבר הנכון לעשות. שחטאר היא קבוצה מאומנת שכמעט כל שנה לוקחת אליפות. ראיתם בסופו של דבר שחקן ישראלי שלוקח כדור ועובר מגן שנקנה ב-70-80 מיליון יורו. כדי להתקדם צריך להיות טוב במשחקים הגדלים האלה, ולהיות טוב מול ריאל – אין יותר מזה".

"מבחינת העסק שלנו, המון שחקנים יצאו השנה לחו"ל. חלק היו עסקאות כמו זהבי ודיא סבע, שזה הפתעה מאוד גדולה, והרבה שחקנים יצאו לליגות יותר קטנות. לדוגמה דור חוגי, הוא שחקן שהגיע מהליגה הלאומית לליגה האוסטרית ואחרי שלושה משחקים יש לו ארבעה שערים ושני בישולים. דברים מתפתחים. במיוחד היום בימי הקורונה, כשאין כסף גדול, בטח בישראל, שחקנים אומרים שהם ייצאו לחו"ל וייקחו את הצ'אנס".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי