עדן שמיר נדבק בקורונה וייעדר ממשחקיה הקרובים של ליאז'

הקשר נמצא חיובי לנגיף כחלק מבדיקות שגרתיות שעורכת קבוצתו, אולם אינו סובל מסתמינים וחש בטוב. הוא עשוי לשוב לסגל היישר למשחקים בנובמבר נגד פוזנן של עוואד ואנטוורפן של רפאלוב

קבוצות: סטנדרד ליאז'
(גודל טקסט)

ערן זהבי כבר חזר לאימוני פ.ס.וו ועשוי לשחק מחר, גם שחקני מכבי תל אביב והפועל באר שבע חזרו לשגרה וכמוהם מרבית שחקני הליגה ונבחרת ישראל שהשאירו את נגיף קורונה מאחוריהם כמו ניר ביטון וחאתם אלחמיד, אבל לספורט1 נודע הבוקר (שבת) שלרשימת הנדבקים הצטרף עדן שמיר, קשר סטנדרד ליאז'.

שמיר, שישב על הספסל במשחק הבית שלשום נגד ריינג'רס (2:0) במסגרת שלב הבתים של הליגה האירופית, נבדק כחלק מההכנות של קבוצתו למשחק הליגה מחר נגד סנט. טרוידן ולצערו נמצא חיובי לנגיף. יש לציין ששמיר אינו חש תסמינים כלל ומרגיש טוב, אבל הבדיקה אבנחה אותו כחיובי ועל כן הוא נכנס לבידוד ויחמיץ את המשחק מחר וגם את המפגש נגד בנפיקה בפורטוגל ביום חמישי במסגרת הליגה האירופית.

אם הכל יעבור כשורה, שמיר אמור לחזור לסגל ליאז' ואולי גם יזכה לדקות ראשונות בליגה האירופית ב-5.11, אז הקבוצה תתארח בפולין אצל לך פוזנן של מוחמד עוואד. שלושה ימים לאחר מכן תתארח ליאז' במסגרת הליגה הבלגית אצל אנטוורפן וליאור רפאלוב.

עדן שמיר
שמיר. ישוב בזמן למפגשים נגד חבריו הלגיונרים? | BRUNO FAHY/BELGA MAG/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי