גדי קינדה שוב כבש, קנזס סיטי זמנית במקום הראשון במערב

העונה המטורפת של הקשר נמשכת והלילה הוא הבקיע את השישי שלו בארה"ב כשקבוצתו הביסה 0:4 את קולורדו. שער גם לארון שוינפלד בדקה ה-92 בניצחון מינסוטה

(גודל טקסט)

לא רק מנור סולומון נמצא בכושר נהדר. בזמן שהכוכב הצעיר של שחטאר דונייצק עושה חיל באוקראינה, בארצות הברית גדי קינדה הולך ומבסס את מעמדו כאחד השחקנים הטובים ב-MLS.

הלילה (בין שבת לראשון) קינדה וקנזס סיטי אירחו את קולורדו רפידס והביסו אותה 0:4, כאשר הישראלי הצליח להצטרף לחגיגת השערים בדקה ה-88 כשכבש את השער השלישי של קבוצתו, אחרי שהיתל בשחקן יריב והצליח לדחוק את הרגל מקרוב. דקה אחר כך ירד קינדה כדי לזכות לכבוד ואולי לטיפה מנוחה לקראת המשחק בסינסינטי בעוד ארבעה ימים.

קינדה סופר במאזנו כבר שישה שערים ושני בישולים ב-19 משחקים בהם שותף, מספרים דומים לאלו שהובילו לרכישתו מבית"ר ירושלים בתחילת השנה – אז הוא כבש שבעה שערים ובישל עוד חמישה ב-16 הופעות בליגת העל. זהו משחק שני ברציפות בו קינדה כובש וכעת קנזס סיטי עם 33 נקודות והיא לפחות זמנית בפסגה בחוף המערבי עם נקודה יותר מסיאטל שלה משחק חסר.

גדי קינדה
קינדה. שער שישי בארה"ב | הטוויטר של קנזס סיטי

מי שעוד שיחק הלילה ב-MLS וכבש הוא ארון שוינפלד, אקס מכבי תל אביב שבתוך תוספת הזמן העניק למינסוטה 0:1 יקר בסינסינטי – שערו הראשון בארצות הברית מאז עזב את ישראל בינואר האחרון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי