שער ובישול לרפאלוב, גם עוואד כבש. מיכה ניצח את אצילי ושהר

אחרי שכבש את שער הניצחון על לודוגורץ, הקשר הלוהט העלה את קבוצתו לפסגה ב-2:3 על בירשחוט. המושאל ממכבי חיפה רשם שער בכורה בפוזנן וקבע 1:1 דרמטי. מיכה גבר 0:2 על חברו ממכבי ת"א וחלוץ הפועל ב"ש לשעבר

(גודל טקסט)

ליאור רפאלוב לא עוצר. לאחר שכבש את שער הניצחון על לודוגורץ בליגה האירופית ביום חמישי האחרון, הקשר הישראלי המשיך היום (ראשון) בכושרו הנהדר כשסיפק שער ובישול תוך רבע שעה בלבד בדרבי בין אנטוורפן לבירשחוט, שהסתיים בניצחון 2:3 לזכות קבוצתו של רפאלוב, אשר הוחלף בדקה ה-85. הקשר העלה את מאזנו לשלושה שערי ליגה ושני בישולים בתום 10 מחזורים בליגה הבלגית, כאשר אנטוורפן עלתה זמנית למקום הראשון בטבלה.

צפו בשער של ליאור רפאלוב

צפו ברפאלוב מבשל נגד בירשחוט

בקפריסין נערך הערב משחק מסקרן מאוד עבור הצופה הישראלי, כאשר דור מיכה ואנורתוזיס פמגוסטה ניצחו 0:2 את אפואל ניקוסיה של עומר אצילי ובן שהר. מיכה פתח בהרכב קבוצתו והשלים 69 דקות בהתמודדות. מן העבר השני, אצילי עלה לכר הדשא בדקה ה-60, ובדקה ה-72 גם שהר עלה מהספסל, אך לצערם הם לא הצליחו לסייע לאפואל.

מוחמד עוואד, שהושאל הקיץ ממכבי חיפה ללך פוזנן הפולנית, כבש את שער הבכורה שלו בקבוצה כשנכנס כמחליף בדקה ה-63, ובדקה ה-86 קבע 1:1 דרמטי מול קרקוביה. החלוץ הגיע ראשון לכדור תועה ברחבה, בעט ברגל ימין מקרוב לרשת מהאוויר והעלה את קבוצתו למקום העשירי בטבלה.

צפו בשער הבכורה של עוואד בלך פוזנן

מוחמד עוואד חוגג | האתר הרשמי של לך פוזנן

עילאי אלמקייס, קשרה הצעיר של נבחרת ישראל, אשר הושאל הקיץ מהופנהיים לדן האג ההולנדית, עלה כמחליף בדקה ה-59, וקבוצתו נפרדה ב-2:2 מאלקמאר. דן האג נמצאת נקודה מעל הקו האדום אחרי ארבעה מחזורים.

דור חוגי איבד את מקומו בראש טבלת מלך השערים בליגה האוסטרית לפאטסון דאקה, והיום הוא גם נכנע יחד עם קבוצתו סט. פולטן 4:0 ללאסק לינץ. החלוץ בן ה-25 פתח בהרכב קבוצתו, שכלל לא הצליחה לייצר מצבים במשחק, והוחלף בדקה ה-66. במשחק נוסף בליגה האוסטרית, אליאל פרץ שיחק 58 דקות במדי וולפסברגר, אשר ביצעה מהפך מרשים נגד ראפיד וינה, אך ספגה פעמיים לקראת הסיום והפסידה 4:3 בתום דרמה.

דור מיכה | Daniela Porcelli/DeFodi Images via Getty Images

בליגה ההולנדית, מלבד המשחק בין ערן זהבי לאלי דסה, גם ניקו אולסק פתח בהרכב של ואלווייק ושיחק 88 דקות ב-2:2 הביתי נגד פיינורד. בליגה הטורקית השנייה, איסמעיל ריאן נכנס כמחליף בדקה ה-63 בהפסד 3:1 של קבוצתו אדנספור לטוזלספור שעלתה לפסגת הטבלה.

בסקוטלנד, ללא ניר ביטון וחאתם עבד אלחמיד שעדיין מתאוששים מנגיף הקורונה, סלטיק ביצעה מהפך בזק בדקות 77 ו-78, אך ספגה בתוספת הזמן וסיימה ב-3:3 מול אברדין. בכך רשמה האלופה מחזור שני רצוף ללא ניצחון, אחרי שנכנעה לריינג'רס בדרבי של גלאגזו בשבוע שעבר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי