ליאור רפאלוב נבחר למצטיין בדרבי: "מוריניו כבר מכיר אותו?"

ליאור רפאלוב | NIKOLAY DOYCHINOV/AFP via Getty Images

הקשר, שגם בגיל 34 מוביל את אנטוורפן להצלחות, כבש ובישל בדרבי נגד בירשחוט וזכה לשבחים בתקשורת הבלגית לקראת המשחק נגד טוטנהאם ביום חמישי

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

ליאור רפאלוב ממשיך להוביל את אנטוורפן להצלחות. גם בגיל 34, הקשר הישראלי שומר על מעמדו כאחד הכוכבים הגדולים בבלגיה ואתמול (ראשון) הוא כבש ובישל כבר בפתיחת הדרבי של אנטוורפן, כדי להוביל את קבוצתו לניצחון 2:3 על בירשחוט והיא כעת בפסגת הליגה לראשונה מאז 1988.

רפאלוב, שביום חמישי כבש את שער הניצחון על לודוגורץ בליגה האירופית וירד לספסל כדי לנוח לקראת הדרבי, פתח בסערה את הדרבי וכבר אחרי 15 דקות היה עם שער ובישול לזכותו. בדקה ה-85, ביתרון 2:3 אחרי שבירשחוט חזרה מפיגור כפול, הוא הוחלף והמשימה הבאה שלו ושל קבוצתו תהיה כבר ביום חמישי במשחק בית נגד טוטנהאם הלוהטת.

רפאלוב נבחר למצטיין המשחק ובסיומו נשאל כיצד הוא וחבריו – אנטוורפן היא הקבוצה הכי מבוגרת בליגה הבכירה בבלגיה – מתמודדים עם העומס: "המאמן עורך איתנו המון שיחות כדי לשאול לשלומנו ולבדוק את מצבנו הפיזי. דרבי זה משחק שכולם רוצים לשחק בו, אף אחד לא היה מחמיץ אותו".

על השבוע בו כבש פעמיים הוסיף הישראלי: "זה היה שבוע נהדר. לא רק עבורי, אלא לכל המועדון. אחרי המון זמן הגענו לאירופה והשגנו נקודות ראשונות וכעת אנחנו גם במקום הראשון בליגה אחרי 10 משחקים, אז עלינו להמשיך במומנטום ולא להוריד את הרגל מהגז לרגע. אנחנו מתגעגעים לאוהדים, הם היו חסרים לנו בדרבי, אבל למרות התקופה הקשה וכל הקשיים אנחנו בפסגה וזה מאוד משמח".

ליאור רפאלוב | Peter De Voecht / Photonews via Getty Images

באתר הבלגי "HLN" זכה רפאלוב לכותרת "רפא בארץ הפלאות" ונכתב עליו לקראת המשחק נגד טוטנהאם: "כולם היו רוצים להיות בנעליים שלו אחרי שבוע כזה עם שערי ניצחון באירופה ובליגה. ז'וזה מוריניו כבר מכיר אותו?".

הקשר, שבוודאי ראה את את מכבי חיפה מובסת 7:2 על ידי טוטנהאם, אמר לקראת המפגש נגד מוריניו: "צריך להיות ריאליים, אבל כל משחק מתחיל ב-0:0 וננסה לסחוט אפילו נקודה. זה יהיה אתגר עבור כולנו לשחק נגד קבוצה כמו טוטנהאם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי