בסקוטלנד מנתחים: "ניל לנון נואש לחזרתו של ניר ביטון"

ניר ביטון | Romain Biard/Icon Sport via Getty Images

סלטיק המקרטעת שמטה נקודות שבוע שני ברציפות, האוהדים מתגעגעים לבלם הישראלי ותקפו את מחליפו, שיין דאפי: "הוא כל כך עלוב, ביטון עדיף עליו בכל יום בשבוע". שחקן הנבחרת יחזור נגד ליל?

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)

אחרי תשע אליפויות רצופות, אוהדי סלטיק אינם רגילים לראות את קבוצתם במקום שהוא לא הראשון בטבלה. הקבוצה החזקה ביותר בסקוטלנד מעדה בשני המחזורים האחרונים, קודם כל עם הפסד כואב ליריבה המושבעת ריינג'רס, 2:0 בדרבי הגדול של גלאזגו, ופעם נוספת אתמול (ראשון) כשמהפך מאוחר לא הספיק לה על מנת לנצח את אברדין, שהשוותה ל-3:3 בתוך תוספת הזמן.

על רקע התוצאות המאכזבות, מי שאוהדי סלטיק מתגעגעים אליו במיוחד הוא ניר ביטון. המאמן ניל לנון עדכן ביום שישי האחרון כי הבלם/קשר הישראלי, שחזר מנבחרת ישראל פצוע בקרסול ואף אובחן כחיובי לקורונה, "התחיל לעבוד עם הפיזיותרפיסטים ואנו מקווים שיהיה מוכן ליום חמישי", אז הירוקים-לבנים יתמודדו נגד ליל בליגה האירופית.

בסקוטלנד נכתב כי "לנון נואש לחזרתם של ביטון ואודסון אדוארד", זאת לאחר שסלטיק ספגה שמונה שערים במשחקים ללא הבלם הישראלי, בעוד בהיעדרותו של החלוץ, שצפוי גם הוא לחזור נגד ליל, הקבוצה כבשה רק ארבע פעמים בשלושת המשחקים האחרונים.

בסלטיק מתגעגעים לניר ביטון | Craig Williamson / SNS Group via Getty Images

בינתיים, האוהדים הביעו את אכזבתם לאחר שסלטיק שמטה נקודות נגד אברדין אתמול והפנו חיצי ביקורת לכיוונו של שיין דאפי, האירי שפתח בעמדת הבלם במקומו של ביטון. "כמה הוא עלוב, מעדיף את ביטון עליו בכל יום בשבוע", "ברגע שעלינו ל-2:3 ביטון היה השחקן המושלם כדי לעשות סדר ולשמור על היתרון", "דאפי חייב להישלח בחזרה למקום שהגיע ממנו", היו חלק מהתגובות של אוהדי סלטיק ברשת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי