עוואד אחרי שער הבכורה: "ידעתי שאם אכנס לשחק – אכבוש"

מוחמד עוואד חוגג | האתר הרשמי של לך פוזנן

החלוץ בן ה-23, שהושאל הקיץ ממכבי חיפה ללך פוזנן, התראיין באחרי הכיבוש הראשון שלו במדי הקבוצה הפולנית: "זה לא היה כדור קל, הוא הגיע לי לרגל החלשה אז אני עוד יותר שמח שהבקעתי"

(גודל טקסט)

נראה שעד אתמול (ראשון) מוחמד עוואד עדיין לא מצא את מקומו בלך פוזנן הפולנית, אליה הושאל הקיץ ממכבי חיפה, אך אמש החלוץ בן ה-23 כבש את שער הבכורה של בקבוצה כשהשווה ל-1:1 מול קרקוביה בדקה ה-86 והציל נקודה.

עד המשחק אתמול, עוואד ארבע הופעות בכל המסגרות, כאשר בכולן עלה כמחליף ובסך הכל שיחק 42 דקות. פעמיים נוספות במסגרת הליגה הוא ישב על הספסל ולא שותף. גם אתמול הוא עלה מהספסל בדקה ה-63, והפעם הביא תפוקה, תפוקה שאולי תשנה את מעמדו של השחקן שזומן באוקטובר 2018 לסגל נבחרת ישראל תחת אנדי הרצוג.

"הייתה לי תחושה שאבקיע", אמר עוואד בראיון בפולין לאחר המשחק. "אני לא יודע ממה התחושה הזו נבעה, אבל הייתי משוכנע שאמצא את הרשת במשחק הזה אם אקבל הזדמנות. אני שמח מאוד שהצלחתי לעשות את זה".

צפו בשער הבכורה של מוחמד עוואד בלך פוזנן

"אני מאוד מרוצה שכבשתי את השער הראשון שלי, אבל חבל שהתוצאה הסופית של המשחק לא מספיק מספקת עבורנו", המשיך החלוץ. "זה היה משחק קשה מאוד, קרקוביה כבשה שער מוקדם ואז הסתגרה. הם היו כל הזמנים עם עשרה שחקנים מאחורי הכדור וזה לא פשוט".

השער: "זה לא היה כדור קל לבעיטה. הוא נחת מלמעלה ובעטתי ברגל ימין שהיא החלשה שלי, אז אני עוד יותר שמח שהצלחתי להבקיע. אני מקווה שאוכל להבקיע כמה שיותר שערים כמה שיותר מהר", סיכם עוואד, שיפגוש יחד עם לך פוזנן את ריינג'רס ביום חמישי בשלב הבתים של הליגה האירופית.

מוחמד עוואד חוגג | הטוויטר הרשמי של לך פוזנן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי