תיקו לשהר ואצילי עם אפואל, חוגי שוב כבש באוסטריה

לאחר פיטורי המאמן, הקבוצה של צמד הישראלים סיימה ב-1:1 נגד מוליכת הליגה אפולון. אקס מכבי ת"א לא היה בסגל, חברו עלה בדקה ה-74. החלוץ רשם שער חמישי העונה, מרציאנו הפסיד בחצי גמר הגביע הסקוטי בתום הארכה

(גודל טקסט)

ליאור רפאלוב הלהיט את אירופה כולה בחמישי האחרון כאשר כבש שער ניצחון נגד טוטנהאם, והיום (שבת) הליגיונרים שלנו המשיכו לייצג את קבוצותיהם ברחבי היבשת.

בקפריסון, אחרי פיטורי המאמנים המתקשורים בשורות אפואל ניקוסיה, עומר אצילי נותר מחוץ לסגל קבוצתו, שסיימה בתיקו 1:1 נגד אפולון, מוליכת הטבלה. בן שהר פתח על הספסל של המאמן הזמני לוקאס קאצילוקס, ונכנס לכר הדשא בדקה ה-74 על מנת לעזור לקבוצתו לאזן את התוצאה, מה שקרה כדקה לאחר מכן.

באוסטריה, דור חוגי וסנט פולטן ניצחו 0:4 את ריד במסגרת המחזור השישי של הבונדסליגה וכעת היא מדורגת במקום השלישי. בחלוץ הישראלי, שפתח את העונה בצורה נהדרת, כבש את השער הראשון במשחק אחרי שתי דקות בלבד של משחק. אקס מכבי פתח תקווה כבר עם חמישה שערים העונה.

חוגי. שער חמישי העונה בליגה | Andrea Kareth / Contributor

בהולנד, ויטסה של אלי דסה ניצחה 1:3 את ווילם II במסגרת המחזור השביעי בליגה. מגן נבחרת ישראל השלים 90 דקות בהתמודדות, קבוצתו מדורגת שנייה בטבלה כשהיא בשוויון נקודות עם אייאקס.

בסקוטלנד, אופיר מרציאנו רשם הערב אכזבה גדולה. שוער נבחרת ישראל שיחק 120 דקות עם היברניאן נגד הארטס בחצי גמר הגביע הסקוטי. לאחר 1:1 בתום הזמן החוקי, קבוצתו של השוער הישראלי החמיצה כדור עונשין בהארכה, ולאחר מכן ספגה בעצמה מהנקודה הלבנה את השער הקריטי אשר הדיח אותה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי