לוהט בקפריסין: צפו בשער הבכורה של דור מיכה באנורתוסיס

דור מיכה | Daniela Porcelli/DeFodi Images via Getty Images

קשר אנורתוסיס השווה ל-1:1 מול קרמיוטיסה, 90 דקות לאסף צור וירין פרץ. אליאל פרץ כבש שער בכורה נגד אדמירה, ליאור רפאלוב נעצר נגד אנדרלכט, אלחמיד וביטון עלו לגמר הגביע

(גודל טקסט)

הריצה האדירה של אנטוורפן הגיעה לסיומה. אחרי ה-0:1 הגדול על טוטנהאם בליגה האירופית ולא פחות משישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, ליאור רפאלוב וקבוצתו נעצרו הערב (ראשון) כשנוצחו 1:0 על ידי אנדלרכט במסגרת המחזור ה-11 של הליגה הבלגית. הישראלי פתח בהרכב והשלים 90 דקות, אך הפעם לא הצליח לבוא לידי ביטוי לאחר שלושה משחקים רצופים בהם מצא את הרשת ואנטוורפן איבדה גובה במאבקי הצמרת. שער יפה של פול מוקאירו (76) הכריע.

בתום 11 מחזורים בבלגיה, אנטוורפן ואנדרלכט צמודות זו לזו בטבלה עם 20 נקודות. כבר ביום חמישי רפאלוב וקבוצתו יארחו את לאסק לינץ במסגרת המחזור השלישי של הליגה האירופית ושלושה ימים לאחר מכן הם יתמודדו מול סטנדרט ליאז' במסגרת הליגה. מנגד, הקבוצה המנצחת תקווה להמשיך את התנופה ולרשום ניצחון שלישי ברציפות כשתתארח אצל גנט.

בקפריסין, דור מיכה פתח בהרכב של אנורתוסיס שסיימה ב-1:1 מול קרמיוטיסה וכבש את שער הבכורה שלו כאשר השווה ל-1:1 בדקה ה-67. גם אסף צור בהרכב יחד עם אקס מכבי תל אביב, ושניהם השלימו 90 דקות. אצל היריבה, הבלם ירין פרץ עלה ב-11 ואף הוא שיחק משחק מלא.

צפו בשער הבכורה של מיכה באנורתוסיס

באוסטריה, אחרי שדור חוגי הבקיע פעם נוספת, אליאל פרץ כבש שער בכורה בליגה במדי וולפסברגר, שניצחה 1:3 את אדמירה במסגרת המחזור השישי. הקשר השלים 90 דקות וכבש את השער השלישי במשחק בדקה ה-37, אחרי שני פנדלים מוצלחים של מיכאל לינדל חברו.

היצחון הערב היה השני העונה עבור וולפסברגר, שעלתה למקום השביעי בטבלה עם שש נקודות וגם קטעה רצף של שלושה הפסדים. ביום חמישי מחכה לה משחק חוץ מסקרן בליגה האירופית מול דינאמו זאגרב (19:45, ישיר בספורט4, חלק מ'חגיגה אירופית').

בסקוטלנד, לאחר ההפסד של אופיר מרציאנו בחצי גמר הגביע, הערב חאתם עבד אלחמיד וניר ביטון ניצחו 0:2 את אברדין בחצי הגמר השני וחגגו עלייה לגמר הגדול. ביטון השלים 90 דקות מוצלחות, אלחמיד עלה מהספסל בדקה ה-73 לדקות ראשונות מאז שהחלים מקורונה.

באוקראינה, ג'ואל אבו חנא השלים הערב 90 דקות במדי זוריה, אשר סיימה ב-1:1 נגד אינהולץ פטרוב. מקס גרצ'קין הפצוע נותר מחוץ לסגל. זוריה סגרה משחק חמישי בליגה ללא הפסד, וכעת היא מדורגת במקום השמיני בליגה הבכירה.

אלחמיד. חזר מקורונה ועלה לגמר הגביע בסקוטלנד | Alan Harvey/SNS Group via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי