Sport1 Banner

מיכה זוכה לשבחים בקפריסין: "מכבי תל אביב עשתה טעות גדולה"

אחרי שער בכורה באנורתוסיס ב-1:1 נגד קרמיוטיסה, חברו לקבוצה ואקס מכבי נתניה, ברנקו ורגוץ', סיפר: "לא האמנתי שהוא מצטרף אלינו". הקשר עצמו אמר: "שמח מהשער הראשון, אבל מאוכזב מהתוצאה"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

בעוד תחילת הדרך של עומר אצילי ובן שהר בליגה הקפריסאית רוויה בעיות ומכשולים, אפואל ניקוסיה כבר פיטרה את מאמנה ורושמת פתיחת עונה כושלת מבחינתה, שני ישראלים שבוודאי יכולים להיות מרוצים מפתיחת העונה הם אסף צור ודור מיכה, שהגיעו הקיץ לאנורתוסיס פמגוסטה.

בתום תשעה מחזורים בקפריסין, אנורתוסיס במקום השני עם 20 נקודות במאזנה עם שישה ניצחונות, שתי תוצאות תיקו והפסד בודד. אסף צור הוזנק להרכב בשני המחזורים האחרונים אחרי שהחל את העונה על הספסל והציג יכולת טובה ואת שער הבכורה שלו באי השכן כבש אתמול מי שנבחר לשחקן העונה של ליגת העל לפני שנתיים, דור מיכה.

מיכה כבש שער אופייני לו, כאשר הגיח מאחור ובעט כדור לא חזק, אך מדויק לפינה של שוער קרמיוטיסה כדי לקבוע 1:1 ב"דרבי הישראלי" מול קבוצתו של הבלם ירין חסן.

דור מיכה | Daniela Porcelli/DeFodi Images via Getty Images

"אני מאוד שמח שכבשתי שער ראשון באנורתוסיס, אבל אני גם מאוכזב מהתוצאה", סיפר מיכה בסיום. הקשר זוכה בשבועות האחרונים לשבחים רבים על יכולתו בקפריסין, אולם הוא רק אמר בקצרה: "אנחנו עובדים קשה ונמשיך בדרך הזו כדי לעבור את התקופה הקשה שיש לנו בליגה. היינו יכולים לנצח ועשינו הכל בשביל זה, אבל לא הצלחנו".

גם חברו של דור מיכה לאנורתוסיס, אקס מכבי נתניה ברנקו ורגוץ', פרגן לקשר ואמר: "כששמעתי שהוא מצטרף אלינו, לא האמנתי. זה שחקן חכם מאוד שתמיד היה לנו קשה נגדו במכבי נתניה. שמעתי מה קרה והבנתי שמכבי תל אביב ויתרה עליו, אבל מכבי תל אביב עשתה טעות גדולה ואנחנו הרווחנו".

דור מיכה
דור מיכה מתראיין. שער בכורה ושבחים בקפריסין | מסך
עוד באותו נושא: דור מיכה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי