בבלגיה טוענים: "רפאלוב יעזוב את אנטוורפן ויעבור ליעד מפתיע"

אחרי ההפסד המאכזב בבית מול לאסק לינץ בליגה האירופית, בתקשורת המקומית עסקו בעתידו של הקשר והסבירו שהמועדון צריך לחשוש מסיום דרכו. בדרך ל-MLS?

(גודל טקסט)

ליאור רפאלוב רשם אתמול (חמישי) 87 דקות במהלכן הוא לא הצליח לסייע לאנטוורפן, שנוצחה בפעם השנייה ברציפות בכל המסגרות, הפעם 1:0 ביתי ומאכזב מיוחד מול לאסק לינץ במסגרת המחזור השלישי בשלב הבתים של הליגה האירופית.

אחרי הניצחונות על לודוגורץ וטוטנהאם, בהם רפאלוב הצטיין וכבש, הקבוצה שלו קיוותה להמשיך את המומנטום, אולם היא נכנעה ליריבה האוסטרית שהשיגה ניצחון יוקרתי ולא הביטה לאחור למרות שנותרה בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-68. כעת, טוטנהאם, אנטוורפן ולאסק לינץ צמודות זו לזו בטבלה עם שש נקודות, כשבמקום האחרון ניצבים הבולגרים עם אפס נקודות.

הבוקר עסקו בבלגיה בעתידו של רפאלוב ובאתר "voetbal24" הדהימו כשטענו ש"ליאור הולך לעזוב את אנטוורפן ולעבור ליעד מפתיע". בהמשך הסבירו כי הישראלי יסיים את חוזהו במועדון בתום העונה ובקבוצה צריכים לקחת בחשבון שהוא יחליט לעבור ליעד הבא. "אנטוורפן אמנם רוצה להאריך את חוזהו של רפאלוב, אבל היא בהחלט צריכה לחשוש כי נראה שהקשר יעבור לארצות הברית – בקיץ הקרוב או שנה לאחר מכן".

"ה-MLS היא אופציה", צוטט בכתבה סוכנו של רפאלוב, דודו דהאן, שכזכור התייחס לעתידו בראיון שערך בבלגיה במהלך השבוע שעבר וחשף: "ליאור לא מתכוון לחזור לישראל, הוא רוצה לשחק ברמות הגבוהות עוד שלוש או ארבע שנים. יש שני מועדונים אמריקאים שמגלים עניין ויש לנו הצעות משם", אמר הסוכן והכניס את הבלגים ללחץ.

ליאור רפאלוב | JOHN THYS/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי