"ברמה משל עצמו": רפאלוב מועמד לתואר שחקן השנה בבלגיה

ליאור רפאלוב | JOHN THYS/AFP via Getty Images

אחרי פתיחת העונה הנפלאה והיכולת המצוינת בעונה הקודמת, מלך שערי אנטוורפן זכה למחמאות מאנשי מקצוע מקומיים והוזכר כאחד המועמדים הבולטים זכייה בתואר המוענק לשחקן המצטיין של 2020: "בכושר הטוב בקריירה"

(גודל טקסט)

ליאור רפאלוב ואנטוורפן פתחו בסערה את העונה. קבוצתו של הישראלי אמנם ממוקמת במקום השישי בטבלה, אך נמצאת במרחק ארבע נקודות מהמוליכה קלאב ברוז', האקסית. הליגיונר הוותיק הוא מלך השערים של קבוצתו בכל המסגרות עם שבעה כאלו, כאשר רובם הביאו נקודות באופן ישיר, כולל גול נפלא בהצגה נגד טוטנהאם, ובתיקו שסחט מאוסטנד במחזור האחרון.

היכולת הנפלאה לא נעלמה מעיני הקהל ואנשי המקצוע בבלגיה, כאשר בימים האחרונים הוא מוזכר שוב ושוב כמועמד מוביל לזכייה בנעל הזהב הבלגית, תואר המוענק לשחקן המצטיין לאורך השנה הקלנדרית בליגה המקומית על ידי עיתונאים ודמויות בולטות בעולם הכדורגל המקומי.

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב, פתיחת עונה נהדרת לקשר | JASPER JACOBS/AFP/Getty Images

פרנקי ואן דר אלסט, שחקן העבר האגדי של קלאב ברוז' ונבחרת בלגיה, אשר זכה בעצמו בתואר בשנים 1990 ו-1996, החמיא לרפאלוב על פתיחת העונה הנפלאה והיכולת שהוא מציג וצייץ: "הוא ברמה משל עצמו".

גם האנליסט הבלגי מארק דחרייזה התייחס למירוץ לתואר וסימן שני פייבוריטים לזכייה, רפאל הולצהאוזר שחקן בירסחוט, והקשר הישראלי שמככב באנטוורפן: "אלה שני השמות שמובילים מבחינתי, שניהם כדורגלנים מצוינים שמובילים את קבוצותיהם ומראים יותר יכולות מהחברים שלהם. בעיניי, רפאלוב בכושר הטוב ביותר בקריירה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי