סימנו אותו? "זהבי טרם נתן תשובה מה יש לפ.ס.וו לעשות איתו"

ערן זהבי | ANP Sport via Getty Images

בהולנד ממשיכים לבקר את כוכב נבחרת ישראל למרות שסיפק הופעה לא רעה ב-2:3 של איינדהובן על פאוק: "אף חלוץ לא בטוח כאן". קיבל שוב את הציון הנמוך מבין שחקני הקבוצה

(גודל טקסט)

נראה שבתקשורת ההולנדית סימנו את ערן זהבי. חלוץ פ.ס.וו איינדהובן החל לספוג מטח של ביקורות בתחילת השבוע לאחר שהחמיץ פנדל ב-1:1 מול טוונטה. אתמול (חמישי) הוא פתח בהרכב קבוצתו ב-2:3 על פאוק, כאשר היוונים הובילו 2:0 וכוכב נבחרת ישראל עזר לפ.ס.וו לעשות מהפך נהדר והוחלף בדקה ה-71.

זהבי הציג בסך הכל הופעה לא רעה, כאשר בדקה העשירית הוא בישל לדוניל מאלן שער שנפסל לצערו והאסיסט נלקח לו. בנוסף, השער השלישי, שער המהפך, שנכבש בדקה ה-53 על ידי מאלן, הגיע מריבאונד לאחר בעיטה של הישראלי.

אבל בהולנד ככל הנראה לא מספיק מתרשמים מזהבי, שהגיע בקול תרועה רמה. באתר המוערך "פוטבאל" הוא שוב קיבל את הציון הנמוך ביותר מבין שחקני הקבוצה, 4.5, ואפילו ספג ביקורת לא נעימה למרות ההופעה הסבירה.

ערן זהבי | Photo Prestige/Soccrates/Getty Images

"מאז שהוא הגיע, פעמים רבות נשאלה השאלה מה יש לפ.ס.וו לעשות עם חלוץ ישראלי בן 33 שהגיע מהליגה הסינית? ערן זהבי עדיין לא הצליח לתת את התשובה. אף חלוץ לא בטוח כאן", נרשם בתקשורת ההולנדית.

באתר Gelderlander היו יותר מציאותיים: "החלוצים של פ.ס.וו חזרו למסלולם – דוניל מאלן, נוני מדואקה, קודי גאקפו ובמידה פחותה ערן זהבי. ברגע שהמועדון היה צריך את זה, החלוצים עזרו למועדון להשיג ניצחון חשוב בליגה האירופית".

ביום ראשון מצפה לזהבי ואיינדהובן מפגש מול ספרטה רוטרדם במסגרת הליגה (החל מ-20:55, שידור ישיר בספורט4). כעבור תשעה מחזורים, פ.ס.וו מדורגת רביעית בטבלה עם 20 נקודות – ארבע פחות מאייאקס שנמצאת בפסגה.

ערן זהבי, קודי גאקפו | Photo Prestige/Soccrates/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי