רפאלוב כבש בכדור חופשי, זהבי ופ.ס.וו ניצחו 2:3 את פאוק

הקשר הישראלי הבקיע שער שלישי בליגה האירופית וקירב את אנטוורפן לשלב הבא. חלוץ נבחרת ישראל השלים 71 דקות נגד היוונים, אך לא הצליח לכבוש ולבשל. 90 דקות לאלחמיד בסלטיק, אבו חנא ניצח את א.א.ק אתונה

(גודל טקסט)

כמדי מחזור בליגה האירופית, מלבד מכבי תל אביב והפועל באר שבע מספר לא מבוטל של ליגיונרים מייצגים גם הם את הכדורגל הישראלי, כשבראשם ליאור רפאלוב שכבש שער נוסף במדי אנטוורפן על לאסק לינץ בדרך ל-0:2 שקירב קבוצתו לשלב הבא.

הכוכב הישראלי כבש בדקה ה-53 כאשר הבלגים קיבלו כדור חופשי מ-20 מטרים. הכדור שלו פגע בחומה, אשר שינתה את כיוון הבעיטה והותירה את השוער האוסטרי חסר אונים. ליגיונר נוסף שרשם ניצחון הערב הוא ערן זהבי, אשר פתח ב-2:3 של פ.ס.וו נגד פאוק. חלוץ נבחרת ישראל השלים 71 דקות לפני שהוחלף, ובצל הביקורות שהוא ספג לאחרונה, הוא גם לא הצליח לכבוש או לבשל במשחק, בו קבוצתו ביצעה מהפך.

אליאל פרץ פתח גם הוא בהרכב וולפסברגר ולא הוחלף עד לשריקת הסיום. האוסטרים שוב נוצחו על ידי דינמו זאגרב, הפעם עם 3:0 ביתי ונותרו במקום השלישי. ללא מואנס דאבור החיובי לקורונה, הופנהיים ניצחה 0:2 בחוץ את סלובן ליברץ הצ'כית הודות לכיבושים מאוחרים של כריסטוף באומגרטנר (77) ואנדריי קרמאריץ' (89, פנדל).

זהבי. 71 דקות לחלוץ נגד פאוק | Photo Prestige/Soccrates/Getty Images

ג'ואל אבו חנא פתח בהרכב זוריה, שהשיגה נקודות ראשונות בקמפיין אחרי 0:3 את א.א.ק באתונה. מקס גרצ'קין הפצוע לא נכלל בסגל. סלטיק חיסלה מעשית את סיכוייה לעלות לשלב הבא, בעקבות הפסד 4:1 לספרטה פראג אשר הציב אותה עם נקודה אחת בלבד בארבעה מחזורים. חאתם עבד אלחמיד השלים 90 דקות, ניר ביטון ישב על הספסל ולא עלה כמחליף.

סטנדרד ליאז' ועדן שמיר רמשו הערב ניצחון 1:2 דרמטי נגד לך פוזנאן של מוחמד עוואד. אקס הפועל באר שבע נותר על הספסל של קבוצתו במשך כל דקות המשחק, בעוד החלוץ כלל לא נכלל בסגל של הפולנים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי