המתקפה נגד זהבי נמשכת: "מהווה יותר נטל מאשר תועלת"

החלוץ ייעדר מהמשחק נגד הירנביין ("אשוב בקרוב", כתב באינסטגרם) ובינתיים סופג מקיפט, שחקן העבר של המועדון: "לא ברור בשביל מה פ.ס.וו צירפה אותו. בלעדיו הקבוצה טובה יותר"

(גודל טקסט)

זו יכולה להיות ההזדמנות הגדולה של פ.ס.וו איינדהובן. אתמול (שבת) המוליכה אייאקס רשמה הפסד שני העונה וכך גם השנייה בטבלה ויטסה. אם הקבוצה של ערן זהבי תנצח הערב (ראשון, 17:45, שידור ישיר בספורט1) את הירנביין, היא תטפס למקום השני בטבלה ותצמק את הפער מהפסגה לנקודה. לצערו של זהבי, הוא לא יוכל לסייע לה.

בהולנד עדיין לא דיווחו רשמית לכמה זמן ייעדר החלוץ שנפצע במהלך הניצחון 0:1 על גרנאדה. אך הוא כבר רמז על כך שיחמיץ את המשחק כשהעלה סטורי ברשתות החברתיות עם רגלו חבושה וכתב: "אשוב בקרוב". זה לא סוד שכוכב נבחרת ישראל חווה לא מעט קשיים בחודשיו הראשונים בהולנד. לאחר שכבש שלושה שערים בלבד עד עתה, שניים מהם בפנדלים, החלוץ ספג לא מעט ביקורות. כעת הגיע תורו של ווים קיפט, חלוץ העבר של איינדהובן (זכה עמה בטרבל) ונבחרת הולנד שכתב ביקורת חריפה על החלוץ בטורו ב"טלחרף" וכלל לא מבין למה במועדון עמלו לצרפו.

"עם דוניל מאלן, קודי גאקפו, נוני מדואקה, מריו גצה ומוחמד איהטארן, לא ברור לי למה פ.ס.וו צריכה את זהבי?. כשזהבי משחק הוא כרגע יותר נטל מאשר תועלת עבור הקבוצה שלו. הוא בטח לא נותן לחבריו לשחק טוב יותר. בלעדיו הדברים עובדים טוב יותר ברמה ההתקפית", כתב.

ערן זהבי פצוע | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

קיפט המשיך: "על פי מקורבים שמכירים אותו היטב, כמו ג'ורדי קרויף – זהבי יבקיע בוודאות עשרים שערים או יותר. עד עכשיו לא ראיתי על מה זה מבוסס. הוא לא שחקן מוכשר במיוחד. הוא הבדיל את עצמו מאחרים, עד עכשיו, רק בזכות השערים. בישראל ובסין זה קרה אבל לא בהולנד. חלוצים בינוניים מבקיעים יותר ממנו. יש לו שער ליגה אחד".

שחקן העבר סייג במקצת: "אולי הכל יגיע, אבל כרגע זה לא עובד. הקבוצה השאירה רושם טוב נגד גרנאדה. מאלן וגצה שיחקו כדורגל משובח מאוד. מאלן פועל מהר מאוד ומוצא לעתים קרובות הרבה זמן כדי לסיים. מעניין אם יוכל להגיע לרמה של מוחמד סלאח וסאדיו מאנה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי