2:2 דרמטי לפ.ס.וו בלי זהבי, שעלול להיעדר כחודש

החלוץ הפצוע לא נכלל בסגל, קבוצתו גירדה נקודה מול הירנביין. מאמנו של הישראלי סיפר שהוא עשוי לשוב לפעילות רק לאחר פגרת החורף' ב-10 בחודש ינואר. שני בישולים לקאניוק בתאילנד, הפסד לרפאלוב

(גודל טקסט)

אנטוורפן של ליאור רפאלוב עושה חייל בליגה האירופית וכבר הבטיחה את העפלתה לשלב 32 האחרונות, אלא ששלושה ימים לאחר ה-1:3 על לודוגורץ, הבלגים רשמו הפסד רביעי העונה בליגה כשנכנעו 4:2 לגנק. למעשה, רפאלוב וחבריו פספסו הזדמנות להשתוות למוליכה.

זה דווקא התחיל נהדר כאשר קוג'י מיושי היפני כבש לזכות אנטווורפן כבר אחרי שלוש דקות אלא שהקבוצה ספגה פעמיים תוך ארבע דקות מהחלוץ הניגרי פול אונואצ'ו (19 ו-23) ולבסוף הפסידה 4:2 כאמור. שער מאוחר של דיומרסי מבוקאני נתן תקווה קטנה (83) אלא שבדקה ה-88 המשחק הוכרע אלא בחלוף 15 מחזורי ליגה, אנטוורפן מדורגת במקום הרביעי עם 25 נקודות. אנטוורפן החזיקה הרבה יותר בכדור אך המארחת איימה כפול ממנה על השער. רפאלוב השלים 90 דקות ולא הצליח לעזור לקבוצתו. ב-20 משחקיו העונה כבש הקשר שמונה שערים ובישל עוד ארבעה.

שחקני גנק חוגגים. היו גדולים על אנטוורפן | YORICK JANSENS/BELGA MAG/AFP via Getty Images

מי שחווה ערב מוצלח הרבה יותר הוא הקשר גידי קאניוק. קבוצתו בוריראם הביסה 0:4 את פוליס טרו בגביע התאילנדי. קאניוק עלה מהספסל והספיק לבשל פעמיים. בינתיים הקשר עומד בציפיות עם שישה שערים ושלושה בישולים ב-11 משחקים.

בהולנד, עילאי אלמקייס פתח בהרכב של דן האג, אשר התארכה אצל אוטרכט, והקבוצות נפרדו ב-1:1. הקשר הצעיר ספג כרטיס צהוב בדקה ה-34 והוחלף עם פתיחת המחצית השנייה במצב של 0:0. קבוצתו כבר עם שבעה משחקי ליגה רצופים לא ניצחון וממוקמת במקום ה-17 ומתחת לקו האדום. אגב, מי שקבע שוויון דרמטי עבור דן האג בדקה ה-85 הוא לא אחר מאשר מיכיל קראמר, אקס מכבי חיפה.

עוד בהולנד, פ.ס.וו איינדהובן ללא ערן זהבי הפצוע סיימה ב-2:2 מאכזב מול הירנביין ונותרה במקום השלישי בטבלה. הקבוצה הובילה משער של מריו גצה בדקה ה-28, ספגה מהפך מהשערים של הנק פירמן ומיטשל ואן ברגן, אך יואל פירו קבע שוויון סופר דרמטי בדקה ה-90+2. למזלה של פ.ס.וו, הירנביין קיבלה פנדל בדקה ה-90+4 שיכל לסדר סיום דרמטי אפילו יותר, אך הוא בוטל אחרי התערבות מערכת ה-VAR.

עם סיום המשחק, המאמן רוג'ר שמידט הגיע לעמדת הראיונות וסיפר שערן זהבי עלול לא לשוב לשחק עד החזרה מפגרת החורף, אך ציין כי עדיין מוקדם לקבוע את משך ההיעדרות באופן סופי. כידוע, הליגה ההולנדית תצא לפגרה ב-23 בחודש דצמבר ותתחדש כעבור קצת יותר משבועיים, ב-10 בינואר.

עילאי אלמקייס מול אוטרכט | ANP Sport via Getty Images

באוסטריה, אליאל פרץ פתח בהרכבה של וולפסברגר, אשר התארחה את טירול במסגרת המחזור העשירי והפסידה 4:1. כבר במחצית קבוצתו של הקשר הישראלי פיגרה 2:0, והמאמן מאוד לא אהב את ההופעה של חניכיו וביצע ארבעה חילופים עם פתיחת המחצית השנייה, בהם ירד מכר הדשא גם פרץ שרשם 45 דקות.

בפולין, מוחמד עוואד עלה כמחליף בדקה ה-59 ב-0:4 של לך פוזנן על פודבסקידזי במסגרת המחזור ה-12 של הליגה. המושאל ממכבי חיפה נכנס אל כר הדשא כאשר קבוצתו (עלתה למקום השביעי) כבר הובילה בהפרש של ארבעה שערים ולא הצליח למצוא את הרשת.

באוקראינה, ג'ואל אבו חנא פתח בהרכב זוריה אחרי הניצחון המפתיע על לסטר בליגה האירופית, הוחלף בדקה ה-88 ועזר לחבריו להשיג 1:3 על דניפרו ולטפס זמנית למקום החמישי בטבלה. מקס גרצ'קין נותר מחוץ לסגל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי