דיווח בסקוטלנד: אלחמיד מתגעגע למשפחתו, עשוי לעזוב את סלטיק

בלם נבחרת ישראל עשוי לשוב לליגת העל כבר בחודש ינואר, בשל רצון להתאחד עם משפחתו והתקשות נגד הגבלות הקורונה. האלופה הסקוטית תסכים להשאלתו אם ג'רמי פרימפונג לא יימכר

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)

חלון העברות של ינואר עדיין לא נפתח, אך ייתכן שבמהלכו ישוב לישראל אחד הליגיונרים הכי בכירים שלנו. על פי 'הסאן הסקוטי', שחקן ההגנה של סלטיק, חאתם עבד אלחמיד, מעניין לשוב לישראל והסיבה לכך היא כפולה: לפי הדיווח השחקן מתגעגע למשפחתו בישראל, עמה הוא רוצה להתאחד בהקדם ובנוסף לכך הוא מתקשה להתרגל למגבלות הקורונה בסקוטלנד.

עוד נכתב כי המועדון הסקוטי עשוי להסכים להעביר אותו בהשאלה עד לסיום העונה, עם זאת הכל יהיה תלוי במגן הנוסף של הקבוצה, ג'רמי פרימפונג, שמחוזר על ידי מספר קבוצות באנגליה. אם האחרון אחד יעבור לפרמיירליג, יהיה קשה להאמין שגם אלחמיד ישוחרר.

כזכור, האלופה הסקוטית בתשע השנים האחרונות רכשה את אלחמיד מהפועל באר שבע בקיץ 2019 בכ-1.6 מיליון ליש"ט ולצערו נפצע לחמישה חודשים באוקטובר והספיק לשחק עוד משחק בליגה לפני פרוץ מגפת הקורונה שהובילה לסיומה של עונת 2019/20 בליגה הסקוטית. העונה בלם נבחרת ישראל כבר הספיק לערוך שבע הופעות בליגה ו-14 בכל המסגרות, אך כאמור לעיל, חזרה אפשרית לישראל לא תגיע בגלל סיבות מקצועיות.

חאתם עבד אלחמיד | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי