מאמן ויאדוליד הסביר מדוע וייסמן לא זוכה לקרדיט

שון וייסמן | Sergio Ruiz/Pressinphoto/Icon Sport via Getty Images

בשלישי נמתחה בספרד ביקורת על שיקוליו של המאמן, וכעת מגיעה התשובה. סרחיו אמר בראיון ל"אס": "עליו לחכות להזדמנות שלו ולנצל אותה כפי שעשה מרקוס אנדרה. לשון לא הייתה המשכיות". וגם: האם ישחק עם שני חלוצים?

קבוצות: ויאדוליד
(גודל טקסט)

ביום שישי ייצא לדרך המחזור ה-13 בליגה הספרדית. ויאדוליד של שון וייסמן שמדורגת רק במקום ה-19 בטבלה, תארח את אוסאסונה מהמקום ה-18 לקרב תחתית גדול. הקבוצה שבבעלותו של רונאלדו נזאריו חייבת נקודות. המאמן סרחיו ניצח את המצב העדין של הקבוצה והתייחס גם לחלוץ נבחרת ישראל שממעט לשחק. רק אתמול, נזכיר, נמתחה ביקורת בספרד על המאמן בנוגע ליחסו כלפי וייסמן.

סרחיו אמר ל"אס": "כרגע אנחנו חושבים רק על איך לנצח את אוסאסונה. לדעתי היינו ראויים ליותר נקודות ממה שיש לנו כרגע, אבל עלינו לעשות ביקורת עצמית, לדרוש מעצמנו יותר ולדעת שזו לא פתיחת העונה לה ייחלנו. אמרתי לשחקנים שאנחנו חייבים לנצח משחקים בבית ולא חשוב מי היריבה. המצב שלנו לא פשוט. בארבעת המשחקים האחרונים ראיתי שינוי בדינמיקה. נגד אתלטיקו מדריד התמודדנו היטב".

ואם כבר המשחק נגד אתלטיקו מדריד, וייסמן עלה מהספסל ל-28 דקות אחרי שקודם לכן לא שותף בשלושת המשחקים הקודמים. המאמן נשאל מה חסר לחלוץ כדי לפתוח בהרכב: "הוא צריך לחכות להזדמנות שלו כפי שעשה מרקוס אנדרה (כבש שלושה שערים) שניצל אותה ופתח את הדלת. לא הייתה לשון המשכיות (התכוון ליציבות). הוא כן קיבל הזדמנויות, הוא שיחק וחברים אחרים שלו משחקים כרגע". למרות זאת, המאמן שיבח את החלוץ: "אנחנו משוכנעים שהוא שחקן טוב ומסוגל לתרום לנו הרבה".

שון וייסמן | Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images

המאמן נשאל האם יחזור לשחק 4:4:2 וענה: "אנחנו מרגישים הכי נוח ב-4:4:2 אבל סרג'י גווארדיולה חסר לנו. יכולים לשחק גם ב-4:1:4:1. יש לנו שני חלוצים שטובים במשחק הגובה. ננסה לכוון שנשחק טוב". וייסמן עצמו שרשם 311 דקות עד עתה, ממתין עדיין לשער הבכורה שלו במועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי