בדרבי הישראלי באוסטריה: אלון תורג'מן ואליאל פרץ כבשו

אלון תורג'מן | Josef Bollwein/SEPA.Media /Getty Images

חלוץ אוסטריה וינה פתח בהרכב כבש את הראשון שלו העונה מול וולפסברגר, הקשר עלה מהספסל ומצא את הרשת אף הוא. רפאלוב הפסיד לקלאב ברוז', האקסית, במשחק בו קבוצתו ספגה אדום מוקדם. קליימן שוב שמר על רשת נקייה

(גודל טקסט)

לאחר משחקי יום השבת של הליגיונרים ברחבי הגלובוס, הנציגים הישראליים ממשיכים גם היום (ראשון) לקחת חלק במשחקי קבוצותיהם.

באוסטריה התקיים דרבי ישראלי, כאשר אוסטריה וינה של אלון תורג'מן פוגשת את וולפסברגר של אליאל פרץ, והוא האיר פנים לשחקנים כחול-לבן. תורג'מן (65 דקות) פתח בהרכב לראשונה העונה, כבש כבר אחרי שתי דקות בנגיחה מצוינת והעלה את קבוצתו ל-0:1. פרץ נכנס כמחליף בדקה ה-62, ושבע דקות לאחר מכן כבש בעצמו וקבע 1:2 לוולפסברגר שביצעה מהפך. לאחר מכן וינה השוותה, אך בדקה ה-90+3 וולפסברגר רשמה 2:3 דרמטי בפנדל.

בבלגיה, ליאור רפאלוב רשם משחק מאכזב עבורו. כוכבה של אנטוורפן הפסיד 2:0 לאקסית קלאב ברוז', במשחק בו קבוצתו ספגה כרטיס אדום בדקה ה-18 של המשחק, דבר אשר השפיע רבות על תוצאת המשחק. רפאלוב עצמו לא הציג את היכולת המוכרת והוחלף בדקה ה-62. עדן שמיר לעומתו ישב על הספסל ולא שותף בהפסד 2:1 של סטנדרד ליאז' מול גנט.

ליאור רפאלוב | DAVID PINTENS/BELGA MAG/AFP via Getty Images

בהולנד, אלי דסה שנדבק בקורונה עדיין לא יכול לקחת חלק במשחקים של ויטסה, אשר סיימה היום ב-1:1 מאכזב נגד הירנביין. ערן זהבי עדיין פצוע ולא ייקח חלק במשחקה היום של פ.ס.וו נגד אוטרכט.

צפו בתקציר

בפולין, מוחמד עוואד נכנס מהספסל של לך פוזנן בדקה ה-73 ועזר לה לחלץ 1:1 עם סטאל מיילץ בזכות שער מאוחר של פדרו טיבה בדקה ה-87.

בוריס קליימן ממשיך לבסס את מעמדו כשוער הראשון של וולוס כאשר גם הפעם שמר על רשת נקייה ב-0:0 מול פאנטוליקוס בליגה היוונית.

באוקריאנה, ג'ואל אבו חנא השלים 90 דקות בניצחון 0:2 של זוריה על אולכסנדריה. מקס גרצ'קין לא שותף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי