וייסמן יפתח מול סביליה: "להבקיע שערים – הסיבה שאני קם בבוקר"

שון וייסמן חוגג | Octavio Passos/Getty Images

אחרי הצמד הנהדר מול אוסאסונה, חלוץ ויאדוליד יקבל את הקרדיט גם בשבת ודיבר במסיבת העיתונאים: "לא שמח כשאני לא משחק, רוצה לשחק כל דקה. הגעתי כדי לעזור לקריירה להמריא". וגם: האם יש סוד מאחורי חגיגת השער?

קבוצות: ויאדוליד
(גודל טקסט)

שון וייסמן מתחיל להיכנס לעניינים בוויאדוליד. חלוץ נבחרת ישראל, שהפציץ בעונה שעברה במדי וולפסברגר לא פחות מ-30 שערי בליגה האוסטרית, הפך הקיץ לרכש היקר ביותר בתולדות המועדון הספרדי, אך לקח לו זמן להפוך לשחקן הרכב. ביום שישי האחרון הכל השתנה, כאשר סוף סוף פתח בהרכב, הפציץ צמד שערי בכורה ועזר לקבוצתו לרשום 2:3 יקר מול אוסאסונה.

צפו במסיבת העיתונאים

ביום שבת ב-22:00 מצפה לוויאדוליד משחק קשה במיוחד מול סביליה באצטדיון רמון סאנצ'ס פיחואן ו-וייסמן צפוי להמשיך לקבל את הקרדיט ולפתוח בהרכב. החלוץ דיבר לראשונה במסיבת העיתונאים לפני המשחק בפני העיתונאים הספרדים וסיפר: "אני שמח מאוד על שני השערים שכבשתי. זו רק ההתחלה. זו המטרה שלי, לכבוש ולעזור לקבוצה שלי לנצח. הדבר הכי חשוב היה שלוש הנקודות שלקחנו".

חגיגת השער: "כל אחד יכול לקחת את זה למקום שלו. אני נותן לכם לחשוב על זה".

חגיגת השער של שון וייסמן | ויאדוליד, האתר הרשמי

התמיכה של אוהדי הקבוצה בו בתקופה שלא שיחק: "זה מדהים. לוויאדוליד יש אוהדים מדהימים. אני עצוב שהם לא איתנו באצטדיון לחגוג איתי ועם הקבוצה. אני רוצה להודות להם על כל התמיכה והאהבה שאני מקבל".

"אני שמח מאוד שאני חלק מהקבוצה הזו וחושב שיש לנו קבוצה טובה", המשיך וייסמן. "הגעתי לכאן לעבוד קשה, לעזור לקבוצה שלי ולקריירה שלי להמריא. אני שמח מאוד שאני משחק בליגה הספרדית, שהיא אחת הליגות הטובות בעולם כמובן".

מיעוט הדקות עד המשחק האחרון: "אני תמיד לא שמח כשאני לא משחק כי אני אוהב את העבודה שלי ואני רוצה לשחק בכל משחק כל דקה. אני לא לחוץ, כי אני יודע למה הביאו אותי ולמה סומכים עליי. כיף לי כאן ואני עושה את העבודה שלי. אני שמח ששיחקתי במשחק הליגה האחרון ופתחתי, ברור שבכל משחק אני רוצה לשחק. צריך לענות על המגרש ואני מקווה שעשיתי את זה ביום שישי האחרון. אני חייב להמשיך כי זה רק משחק אחד, שני שערים ורק ההתחלה".

שון וייסמן | Octavio Passos/Getty Images

עם מי הוא מעדיף לשתף פעולה בהתקפה: "אני לא עושה השוואות. סרג'י גווארדיולה הוא שחקן מצוין וגם מרקוס אנדרה. זו לא ההחלטה שלי. ההחלטה היא של המאמן מי ישחק לידי. עד עכשיו לא שיחקתי יותר מדי עם שניהם אז קשה לי להגיד. אני רק רוצה לשחק. אני יכול להבקיע ברגל ימין, רגל שמאל, עם הראש. זו העבודה שלי. זו הסיבה שבשבילה אני קם בבוקר".

"יש לי רק מטרה אחת – להיות טוב יותר מאתמול", אמר חלוץ נבחרת ישראל. "מחר אתעורר ואנסה לעשות את זה. כמו שאמרתי, אני כל הזמן שרוצה לשחק, במיוחד במשחקים כמו מול סביליה. כיף לשחק מול הקבוצות הכי טובות ובאצטדיונים כאלה. אני מחכה מאוד. סביליה קבוצה טובה מאוד והמטרה שלנו היא להגיע ולנצח. אנחנו רוצים לנצח בכל מקום ואני מקווה שנראה מחר שאנחנו קבוצה טובה. נגיע לשחק את המשחק שלנו ואני מקווה שננצח".

השפה: "אני אוהב את השפה. אשתי מדברת ספרדית וגם אני קצת. אני רואה סרטים בספרדית, מאזין למוזיקה והתחברתי לשפה. אני יכול לדבר כרגע קצת, עדיין לא יותר מדי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי