מאמנו של רפאלוב שנפצע: "חשבנו לתת לו לנוח, אבל הוא רצה לשחק"

ליאור רפאלוב | הטוויטר הרשמי של אנטוורפן

הקשר הישראלי של אנטוורפן כבש את הראשון ב-0:3 על בוורן, אך נאלץ להתחלף כבר בדקה ה-40. לקו חשף: "ידענו שהוא לא 100%, מקווה שזה לא רציני. הוא רצה להשתתף למרות שהיה מוטרד מהפציעה, מגיע לו שאפו"

(גודל טקסט)

הספק נאה היה אתמול (ראשון) לליאור רפאלוב, שכבש שער יפה בבעיטה חופשית בדקה ה-25 וכבש את הראשון של אנטוורפן בדקה ל-0:3 על בוורן, אך לצערו – הקשר הישראלי נפצע ונאלץ להתחלף עוד לפני המחצית, בדקה ה-40.

על פי התקשורת הבלגית, רפאלוב בן ה-34 התלונן על כאבים בגב התחתון ועל כן סיים את חלקו במשחק, אך טרם ברור כמה זמן ייעדר. מאמנו, איבן לקו, התייחס על מצבו בסיום המשחק וחשף שהוא סבל כבר כמה ימים: "ידענו שהוא לא 100%, הוא לא היה 100% באימונים. חשבנו לתת לו לנוח, אבל הוא רצה לשחק. אני מקווה שזה לא רציני".

לקו שיבח את הכוכב הישראלי שלו, שעומד העונה כבר על תשעה שערים וארבעה בישולים בכל המסגרות: "הוא שוב היה שחקן מפתח. הוא היה חשוב מאוד עבורנו בחודשים האחרונים. הוא רצה לשחק למרות שהיה מוטרד מהפציעה וזה מראה כמה הוא מחויב למועדון. מגיע לו שאפו על היחס שלו".

העומס על רפאלוב בן ה-34 בהחלט גדול, ומתוך 23 משחקים ששיחקה אנטוורפן מתחילת העונה בכל המסגרות הוא פתח ב-22 וב-17 האחרונים. ב-22 הימים האחרונים לקבוצה היו לא פחות משבעה משחקים – ובכולם הישראלי עלה ב-11.

ליאור רפאלוב | Jeroen Meuwsen/BSR Agency/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי