בספרד מרוצים מווייסמן: "לא נח, השאיר רושם טוב"

שון וייסמן | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

חלוץ ויאדוליד זכה למחמאות בניתוח שערכו עליו בתקשורת המקומית: "הוכיח את עצמו כסקורר שמרבה לאיים על השער. משקיע המון אנרגיות בכל משחק"

קבוצות: ויאדוליד
(גודל טקסט)

המאזן שלו עומד אמנם על שני שערים ו-ויאדוליד עדיין מתחת לקו האדום בטבלת ה"לה ליגה", אך בספרד מתחילים להתרשם יותר ויותר לטובה משון וייסמן. אחרי שתפס את המקום בהרכב בשלושת המחזורים האחרונים, אתמול (שישי) החלוץ הישראלי זכה למחמאות במסגרת ניתוח שערכו ב"אל דסמארקה", על ההתקדמות של וייסמן מתחילת העונה והתרומה שלו לקבוצה של סרחיו גונסאלס.

"בגלל שקיבל רק 315 דקות ב-12 המחזורים הראשונים, חלוץ ה-9 הישראלי התקשה להציג לראווה את היכולות שלו", נכתב בספרד. "אחרי שפתח בהרכב בשבועות האחרונות וצבר 246 דקות, בוויאדוליד כבר יודעים איזה שחקן הוא. אמנם הוא זקוק ליותר זמן כדי להתאקלם, מבחינת השפה למשל, וייסמן כבר הוכיח את עצמו כסקורר שמרבה לאיים על השער. בניצחון 2:3 על אוסאסונה הוא הראה שהוא כזה".

"וייסמן יותר טוב ככל שהוא יותר בתוך הרחבה, כמה שיותר קרוב לשער של היריבה ורחוק מהשוער שלו", ניתחו בכתבה ושיבחו את הישראלי על המאמץ שהוא משקיע: "מספר 9 משקיע המון אנרגיות בכל משחק. פחות בהפעלת לחץ, אלא יותר בשביל לאפשר לחבריו לצאת קדימה. וייסמן לא נח ועובד באופן עקבי בשביל שלקבוצה שלו תהיה כמה שיותר נוכחות במחצית המגרש של היריבה. הוא מנסה לשבור קווים ולגרום לקבוצה לצאת קדימה. זה קשה לו כי ויאדוליד לא עבדה על תנועות מהסוג שלו בשנתיים האחרונות".

בספרד סיכמו: "הטעם שווייסמן משאיר בוויאדוליד הוא טוב. הוא הציג את עצמו בליגה הספרדית עם שלוש הופעות בהרכב ויותר מ-300 דקות ושני שערים. הוא הראה מה הוא יכול לתרום למשחק ולצרכים של הסגולים-לבנים".

וייסמן. בספרד מרוצים ממנו | ויאדוליד, האתר הרשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי