סקוטלנד נערכת למשחק העונה: "ביטון עדיף על פני דאפי"

ניר ביטון
ניר ביטון | Alan Harvey - SNS Group / Contributor

לסלטיק מצפה משחק באמצע השבוע מול דנדי, אך האקס מארק וילסון התייחס לדרבי נגד ריינג'רס אחרי ה-0:3 על המילטון: "ניר צריך לפתוח במרכז ההגנה". הישראלי זכה לציון 7: "השתלט על החלק האחורי"

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)

סלטיק רשמה אתמול (שבת) ניצחון ליגה שלישי ברציפות, כשהביסה 0:3 בחוץ את המילטון ושמרה על פער 16 הנקודות מהמוליכה גלאזגו ריינג'רס, לה שלושה משחקים יותר. החבורה של המנג'ר ניל לנון תארח באמצע השבוע את דנדי יונייטד (רביעי) ולאחר מכן היא תתארח אצל החבורה הלוהטת של סטיבי ג'י למשחק שעשוי להכריע את זהות האלופה (שבת ב-14:30).

חאתם עבד אלחמיד, שכידוע רוצה לעזוב ועשוי לחזור בינואר לישראל, נותר מחוץ לסגל של סלטיק ומי שהשלים 90 דקות והרשים אתמול הוא חברו, ניר ביטון, שהציג יכולת טובה במרכז ההגנה. למרות שהמשחק הקרוב הא מול דנדי יונייטד, בסקוטלנד כבר לא יכולים לחכות והחלו לעסוק בהרחבה בדרבי הגדול שייערך בעוד שישה ימים וכאמור עשויה להיות לו חשיבות מכרעת.

"הייתי ממשיך עם ביטון במרכז ההגנה גם נגד ריינג'רס, אני חושב שכרגע זה הימור טוב יותר מאשר לפתוח עם דאפי", אמר הבוקר מארק וילסון, אקס סלטיק, שהתייחס לכך שהאלופה ספגה 14 שערים לעומת חמישה בלבד של ריינג'רס: "ניר כבר לא קשר, זה ברור, הוא שיחק כל כך הרבה משחקים כבלם תחת לנון ואני חושב שהוא מתאים יותר לשחק בהגנה ולנהל את המשחק משם".

ביטון פתח אתמול בפעם השישית בלבד מתוך 17 משחקי ליגה וזכה לציון 7. "ניר השתלט על מרכז ההגנה ואפילו היה קרוב לכבוש", נכתב על ההופעה של שחקן נבחרת ישראל. לנון סיכם את הניצחון: "היינו מצוינים. הגישה של השחקנים הייתה מבריקה – והדרך בה שיחקנו – אנחנו נראים הרבה יותר כמו עצמנו. זה המשחק הכי טוב ששיחקנו מזה הרבה זמן. הכל עבד מצוין".

ניר ביטון, אודסון אדוארד
ניר ביטון, אודסון אדוארד | Mark Runnacles / Stringer

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי