ניר ביטון הורחק בהפסד סלטיק לריינג'רס, אצילי ושהר נוצחו

ניר ביטון | Craig Williamson/SNS Group via Getty Images

הבלם ספג כרטיס אדום ישיר בדקה ה-62 של הדרבי הלוהט, קבוצתו ספגה לאחר מכן שער עצמי. אלחמיד עלה מהספסל בדקה ה-73. צמד השחקנים מאפואל הפסידו 2:0 לנועלת הטבלה בקפריסין, מרציאנו הובס במשחק החזרה מהפציעה

קבוצות: סלטיק ריינג'רס
(גודל טקסט)

לאחר שתומר חמד ערך בכורה מאוכזבת בליגה האוסטרלית, משחקי הליגיונרים המשיכו היום (שבת) ברחבי הגלובוס, אך המזל הרע של נמשך גם לעבר המפגש החם של הכדורגל הסקוטי, כאשר סלטיק של ניר ביטון וחאתם עבד אלחמיד הפסידה 1:0 לריינג'רס בדרבי.

עבור ביטון, זה בהחלט יום שהוא לא ירצה לזכור. הבלם פתח בהרכב קבוצתו וסיפק מחצית ראשונה סבירה מול מוליכת הטבלה, אך בדקה ה-62 הוא ספג כרטיס אדום ישיר לאחר שהכשיל את אלפרוד מורלוס בדרך לשער.

כמה דקות לאחר ההרחקה, הירוקים-לבנים ספגו משער עצמי של הקשר קאלום מקגרגור, רגע שהפך למכריע בהתמודדות. אלחמיד עלה מהספסל בדקה ה-73 אך לא הצליח לעזור לקבוצתו לחזור למשחק. לצערה של סלטיק, ההגמוניה שלה בפרמיירליג הסקוטית בדרך לסיומה. בעקבות הפסד היום היא בפיגור של 19 נקודות מריינג'רס.

ביטון לאחר ההרחקה. הבלם ירצה לשכוח את המשחק הזה | Ian MacNicol/Getty Images

עוד בסקוטלנד, אופיר מרציאנו שב מהפציעה ופתח בשער של היברנאין, אך לצערו הוא ספג שלושה שערים מליבינגסטון והפסיד 3:0. גיא מלמד ישב על הספסל של סט. ג'ונסטון במשחק 90 דקות, קבוצתו סיימה ב-1:1 נגד רוס קאונטי.

בקפריסין, נראה שהמשבר על אפואל ניקוסיה רק מעמיק. קבוצת הפאר של האי השכן הפסידה הערב 2:0 לפרלימני, הקבוצה מהמקום האחרון בטבלה. עומר אצילי נכנס למשחק בדקה ה-46, בן שהר עלה מהספסל בדיוק עשר דקות לאחר מכן, אך שניהם לא הצליחו לעזור לקבוצה שלהם לחזור למשחק.

נאשר באי השכן, ירין פרץ פתח בהרכב של קרמיוטיסה ורשם 90 דקות בהפסד 1:0 לא.א.ל לימסול. קבוצתו של הבלם בן ה-22 מדורגת במקום ה-12 בליגה, אחד מעל הקו האדום, ונראה שהעולה החדשה לליגה הראשונה תמצא את עצמה עד הסוף במאבקי התחתית.

אצילי ושהר. המשבר של אפואל ניקוסיה מעמיק | https://protathlima.com/

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי