אצילי, שהר וג'ראלדש תחת מתקפה: "לא ראויים לחולצה הזו"

עומר אצילי | אפואל ניקוסיה

בעיצומו של אחד המשברים הגדולים בתולדות אפואל ניקוסיה, האוהדים התפוצצו על מקבלי ההחלטות ושחקני הרכש ברשתות החברתיות: "גועל נפש כזה לא ראיתי ואני צופה בקבוצה 30 שנה. השמדתם את המועדון"

(גודל טקסט)

אפואל ניקוסיה, הקבוצה הגדולה והמעוטרת ביותר בתולדות הכדורגל הקפריסאי, נמצאת במשבר עמוק שלא בטוח שזכור כמותו. אתמול (שבת) הובך מועדון הפאר עם 2:0 מול פארלמיני הצנועה וצנח למקום ה-11 בטבלה עם 16 נקודות בלבד ושלושה הפסדי ליגה רצופים. בקצב הזה, המאמן מיק מקארתי וחניכיו עוד עלולים לרדת ליגה.

עומר אצילי ובן שהר עלו מהספסל אתמול עם פתיחת המחצית השנייה בפיגור של 1:0, אך לא הצליחו להביא לשינוי המיוחל והמשיכו את העונה העגומה שלהם ושל קבוצתם. הקשר, שעשוי לעזוב בקרוב ולהצטרף למכבי חיפה, עדיין לא מצא הרשת לאחר 11 משחקי ליגה ואילו שהר הבקיע פעם אחת ב-13 הופעות, מרביתן כמחליף.

אנדרה ג'ראלדש, אקס נוסף של מכבי ת"א – שמוזכר גם הוא כמועמד לשוב לליגת העל בחלון הנוכחי, לא נכלל אתמול בסגל. שחקני הרכש, ביניהם כאמור אצילי, שהר וג'ראלדש, חטפו בסיום מהאוהדים הכעוסים: "כל כך הרבה כסף הושקע בכם ורק ג'יאניס סטסיאס הצעיר נלחם, הוא היחיד שראוי ללבוש את החולצה הזו", כתבו.

אוהדי הקבוצה התפוצצו ותקפו את כל מי שרק אפשר ברשתות: "אני צופה באפואל על בסיס קבוע במשך 30 שנה וגועל נפש כזה עוד לא ראיתי. אני לא מסוגל לראות אותם. תתביישו, ביזיון. השמדתם את אפואל לחלוטין. נכשלתם. כמה עוד אנחנו צריכים לחכות כדי שההנהלה הזו תיקח אחריות על המצב ותלך הביתה? תתפטרו".

בן שהר , עומר אצילי | https://protathlima.com/

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי