במכבי חיפה מאמינים: אצילי יצטרף כדי לזכות באליפות

שחקני מכבי חיפה חוגגים | מאור אלקסלסי

אחרי 0:1 על חדרה ביכולת לא משכנעת, בשורות מוליכת הטבלה מודים: "לוקחים מהמשחק רק את הנקודות". אופטימיות באשר לקשר אפואל שמחוזר גם על ידי בית"ר, פערים מול ג'ראלדש. וגם: האם רוקאביצה יאריך את חוזהו?

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

שאגות שמחה נשמעו אתמול (שבת) מספסל מכבי חיפה מיד לאחר שריקת הסיום בניצחון על הפועל חדרה. זו לא הייתה יכולה משכנעת מצד הירוקים והצוות המקצועי בראשות ברק בכר ידע שאחרי שבעה ניצחונות רצופים ביכולת גבוהה תגיע גם הירידה, אבל בכרמל בהחלט יכולים לשמוח ולסמן וי הודות ל-0:1 ושלוש נקודות יקרות ומחזור נוסף עם פער מבטיח בפסגה.

צפו בתקציר: מכבי חיפה ניצחה את חדרה

"הצגנו יכולת לא טובה", הודו במכבי חיפה, "אנחנו לוקחים מהמשחק הזה רק את הניצחון. אם אנחנו רוצים לראות התקדמות העונה, אז משחקים כאלה בשנים האחרונות היו מסתיימים בתיקו או הפסד והפעם השגנו שלוש נקודות יקרות". מי שזכו למחמאות היו שחקני החלק האחורי ובעיקר שני הבלמים, בוגדאן פלאניץ' ועופרי ארד.

זכו למילים חמות. פלאניץ' וארד | מאור אלקסלסי

מעבר לכך ששחקני מפתח רבים בחלק ההתקפי הציגו יכולת ירודה, גם שחקני הספסל לא הצליחו לסייע ובמועדון מבינים כי הקבוצה חייבת חיזוק במועד ההעברות הקרוב לקראת המשך העונה. השם החם ביותר הוא שמו של עומר אצילי, שכידוע כבר הביע נכונות לעזוב את קבוצתו אפואל ניקוסיה ונמצא בשיחות מול המועדון הקפריסאי לגבי שחרורו. אצילי אומנם שותף אתמול במדי אפואל ששוב הפסידה, אך לא הרשים ובסביבתו מאמינים כי בשבוע הקרוב יגיע השחרור המיוחל ואז גם תיערך פגישה רשמית בינו לבין אנשי מכבי חיפה.

במכבי חיפה מודעים לכך שגם בית"ר ירושלים עושה מאמצים כבירים לצרף את אצילי, אך השחקן הבטיח כי לא יקבל החלטה עד שיקבל הצעה רשמית מהירוקים וההערכה כי הפן הכספי לא יהווה בעיה והשחקן עצמו ירצה להגיע לחיפה ולזכות עם הקבוצה באליפות. "נפנה רק לאחר שאצילי יקבל שחרור ואז אנחנו מאמינים שנדע לסיים את הסאגה", אמר גורם בכרמל.

שחר ואצילי. עשויה להיערך פגישה בקרוב | ספורט1

שחקן נוסף של אפואל ניקוסיה שנמצא ברשימות של חיפה הוא המגן אנדרה ג'ראלדש, אלא שהסיטואציה סביבו בעייתית בעיקר בשל העלויות הכספיות הגבוהות. בימים האחרונים הוצע גם החלוץ בן שהר לירוקים, אבל נראה כי בשלב זה בקבוצה מעדיפים למצות את אופציית אצילי ולצרף מגן ימני אחר על חשבונו של ארנסט מאבוקה, שאומנם שב אתמול לסגל הקבוצה אבל לא זכה לדקת.

מצד שני, בחיפה רוצים לשמר על הנכסים שלהם ולאחר שהגיעו לסיכום על המשך דרכו של צ'רון שרי, כעת הירוקים רוצים להחתים מהר ככל שניתן את ניקיטה רוקאביצה על חוזה חדש. האחרון אומנם לא כבש אתמול, אבל במועדון מקווים להגיע בשבועיים הקרובים לסיכום על חוזה לשנתיים נוספות. גם המגן סאן מנחם שמציג ביכולת גבוהה מתחילת העונה יקבל הצעה לחוזה חדש.

המשימה הבאה של מכבי חיפה. רוקאביצה | מאור אלקסלסי

שחקן נוסף שעלה לכותרות השבוע היה הקפטן נטע לביא, שזכה להצעה משודרגת מצסק"א מוסקבה, אולם שוב נתקל בסירוב מצד מכבי חיפה. ביום שישי העלה הקפטן פוסט עם לב ירוק ובמועדון מקווים כי הסאגה סביב השחקן הסתיימה לפחות עד תום העונה.

כידוע, הירוקים לא יחגגו זמן רב וכבר בשלישי יצאו למשחק חוץ מול הפועל באר שבע כשבכר ירצה להמשיך את רצף הניצחונות גם מול האקסית. המאמן יקבל את ההחלטה לגבי ההרכב רק לאחר האימון המסכם ויקווה כי שרי, שהרגיש כאב קל במפשעה, יהיה כשיר למשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי