ללא ג'ראלדש ואצילי, אך עם שהר: הפסד רביעי ברציפות לאפואל

בן שהר
בן שהר | אפואל ניקוסיה

החלוץ הישראלי לא מצא הרשת מאז סוף חדוש אוגוסט והוחלף בדקה ה-69, קבוצתו איבדה יתרון מול דוקסה והעמיקה את המשבר. בספרד, וייסמן וריאל ויאדוליד גברו 2:3 על מראבייה לאחר הארכה בסיבוב השני בגביע

(גודל טקסט)

בצל הפרסומים על חזרה אפשרית להפועל תל אביב, בן שהר פתח הערב (שלישי) בהרכב אפואל ניקוסיה, שאיבדה יתרון ונוצחה 2:1 בחוץ על ידי דוקסה קאטוקופיה. החלוץ הישראלי הוחלף בדקה ה-69 והפעם האחרונה בה הוא מצא את הרשת הייתה אי שם בסוף חודש אוגוסט, אז הבקיע את שערו היחיד בקבוצה.

אפואל ניקוסיה רשמה הפסד ליגה רביעי ברציפות ונותרה עמוק בתחתית, כשבמאזנה 16 נקודות בלבד מתוך 48 אפשריות. המגן הימני אנדרה ג'ראלדש, שצפוי לקבל בקרוב שחרור רשמי ולחתום במכבי תל אביב, נותר מחוץ לסגל וכמוהו כמובן גם עומר אצילי, שכידוע סיים את דרכו רשמית ואמור להצטרף בקרוב למכבי חיפה.

ומעבר לגביע המלך הספרדי, שון וייסמן נותר על ספסלה של ריאל ויאדוליד, שנגררה למותחן נגד מראבייה,מהליגה השלישית. קבוצתו של וייסמן כבר הובילה 1:2, אך בדקה ה-91 ספגה שער שלקח אותה להארכה, ובה אוסקר פלאנו השלים צמד וקבע 2:3 עבור הקבוצה של החלוץ הישראלי.

ההפתעה הגדולה במפעל השני בחשיבותו הגיעה מאיביזה, שם הקבוצה המקומית היממה את סלטה ויגו והעיפה אותה עם 2:5 בלתי נשכח. הפתעה נוספת הגיעה מקורדובה, שהדיחה את חטאפה עם 0:1 קטן-גדול. לעומת זאת, סביליה ו-ויאריאל עשו את שלהן ועלו שלב בזכות ניצחונות על לינארס וזאמורה בהתאמה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי