הפועל ת"א תנסה לצרף את בן שהר, ניסנוב: "הלוואי שיגיע"

על אף העובדה שבצ'יראי קרוב לסיכום, האדומים מעדיפים את החלוץ ששיחק בקבוצה לפני עשור ומפעילים עליו לחץ כבד להצטרף. שחקן אפואל ניקוסיה הבטיח לתת תשובה עד סוף השבוע. במועדון בודקים אפשרות למימון חיצוני

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב חושבים 24/7 על חיזוק הקבוצה בחלון ההעברות שיפתח בשבוע הבא. לידור כהן ודן איינבינדר כבר הצטרפו ויוכלו לקחת חלק במשחק נגד הפועל חיפה במסגרת המחזור ה-16. כעת האדומים מחפשים חלוץ בכיר כדי לשדרג את ההתקפה החלשה שכבשה חמישה שערי ליגה בלבד העונה (עומרי אלטמן ואושר דוידה כבשו פעמיים כל אחד ושחר הירש תרם שער נוסף). שני השחקנים שעל הפרק: פאטוס בצ'יראי ובן שהר.

חלוץ מכבי נתניה בעבר כבר קרוב לסיכום בשורות האדומים אך שהר, ששיחק בהפועל ת"א לפני עשור והעפיל איתה לליגת האלופות – הוא החלום הגדול של הקבוצה. המאמן ניר קלינגר וכן בעלי המועדון בטוחים כי שהר מתאים מקצועית ויוכל לעזור לקבוצה יותר מכל אחד אחר. קלינגר אף שוחח איתו בשבועיים האחרונים בקביעות. גם שאר הבעלים מנסים לשכנע אותו לעזוב את אפואל ניקוסיה שם התרשה להתאקלם.

יש לציין כי הנושא מאוד מורכב ברמה הכספית ונבדקת האפשרות שגורם חיצוני יסייע בצירופו של בן שהר. במועדון בודקים אם המהלך תקין מול רשת הביטחון הממשלתית. נכון לעכשיו, ניקוסיה טרם שחררה את החלוץ . שהר ששוחח עם האדומים הבטיח לתת תשובה עד סוף השבוע. בשיחות אתמול עם בן שהר הוא הבטיח לתת תשובה עד סוף השבוע. שרון ניסנוב, מבעלי המועדון: "הפועל תל אביב רוצה את בן שהר יותר מכולם, הלוואי שהוא יצטרף".

ניר קלינגר | אריאל שלום

אם שהר לא יגיע, יימשך המו"מ עם בצ'יראי. בהפועל מצפים כי מגן מכבי תל אביב, בן ביטון, יצטרף לקבוצה במהלך השבוע הבא. כפי שפורסם אתמול לראשונה, לאימונים ולהתרשמות יגיע הקשר אלמוג אוחיון. בנושא אחר, במועדון יעקבו היום ומחר אחרי בדיקות הקורונה של שחקני מ.ס. אשדוד לקראת המשחק ביניהן ביום חמישי, משחק שהיה אמור להיערך בשלישי אך נדחה ביומיים לאור מספר מקרי קורונה בשורות הקבוצה של רן בן שמעון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי