ערכו של זהבי ירד: "אי אפשר להגדיר אותו כהצלחה"

ערן זהבי | Fermin Rodriguez/Quality Sport Images/Getty Images

בתקשורת ההולנדית הביעו אכזבה מיכולתו של החלוץ מאז שהגיע לפ.ס.וו איינדהובן וציינו כי שווי השוק שלו פחת במיליון יורו וחצי: "בצורת שערים ושיתוף פעולה בעייתי עם חבריו לקבוצה"

(גודל טקסט)

בזמן שמכבי תל אביב בונה על החזרתו בתקווה לשפר את סיכוייה לשמור על תואר האליפות, ערן זהבי ממשיך להעסיק את התקשורת ההולנדית בעקבות היכולת המאכזבת שהציג בחצי הראשון של עונת הבכורה שלו בפ.ס.וו איינדהובן. היום (רביעי) נכתב באתר "סוקר ניוז" המקומי על הירידה של החלוץ הישראלי בערך השוק שלו.

"ערן זהבי סובל מקשיים באיינדהובן", ציינו בהולנד, "החלוץ הישראלי המנוסה נחת בליגה המקומית בקול תרועה רמה, אולם לאור בצורת השערים ושיתוף הפעולה הבעייתי עם חבריו לקבוצה, לא ניתן להגדיר את המעבר כהצלחה. הדבר משתקף גם בערך השוק שלו, שעמד על ארבעה מיליון יורו כשהגיע מסין וירד ל2.5 מיליון יורו בלבד".

זהבי דווקא התחיל ברגל ימין את הקדנציה שלו בפ.ס.וו, עם שער ובישול בהופעת הבכורה שלו נגד רוזנבורג בפלייאוף הליגה האירופית, אך מאז הספיק להוסיף רק שער אחד בפנדל בליגה ההולנדית וכבש פעם נוספת באירופה, כאשר לפני הפציעה שגרמה לו להחמיץ את ששת המשחקים האחרונים של האדומים-לבנים הוא סבל מבצורת של חמישה משחקים רצופים ללא שער. החלוץ בן ה-33 כבר חזר לאימונים וביום ראשון תהיה לו הזדמנות גדולה להשתיק את המבקרים, במשחק העונה נגד אייאקס (17:35, שידור ישיר בספורט4).

זהבי. ישתיק את המבקרים נגד אייאקס? | Fermin Rodriguez/Quality Sport Images/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי