מכבי ת"א נערכת לחלון: ממתינים לזהבי וג'ראלדש, שנתקע בקפריסין

המגן הפורטוגלי מנסה להסדיר את הגעתו לישראל עוד לפני תחילת הסגר, אך מאמן אפואל עצר את השחרורים. במקביל, גישושים עם גורמים שונים עם חלוץ פ.ס.וו שיפגוש את אייאקס ביום ראשון. תמונת מצב

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תארח מחר (חמישי, החל מ-20:30 ישיר בספורט4) את בני יהודה למה שעשוי להיות המשחק האחרון בכדורגל הישראלי לפני תחילת הסגר ועבור האלופה תהיה זו הזדמנות פז לצמק את הפער מהמוליכה מכבי חיפה לשש נקודות בלבד, אבל במקביל פועלים בקריית שלום על חיזוק הקבוצה לקראת פתיחת חלון ההעברות של ינואר.

כפי שפרסמנו אתמול לראשונה בספורט1, המגן הימני בן ביטון סיכם בהפועל תל אביב והוא אמור להיות השחקן הראשון שייפרד ממכבי ת"א בחודש הקרוב, ובכך אמור לפנות את מקומו לפורטוגלי אנדרה ג'ראלדש שעתיד לשוב לקבוצה לאחר כחצי שנה באפואל ניקוסיה. המגן הפורטוגלי היה אמור לנחות לפנות בוקר בישראל, אך נתקע בקפריסין.

מאמנה החדש של אפואל, סבאס פורסיאטידיס, הודיע כי בשלב זה הוא עוצר את כל השחרורים, כולל זה של השחקן שהיה אמור להצטרף לצהוב, שחרור אותו עומר אצילי כן הספיק לקבל. ג'ראלדש שוחח עם מקורביו בישראל והודיע להם שיפעל מחר לקבל את השחרור וסיפר על רצונו להצטרף למכבי ת"א.

אנדרה ג'ראלדש
ג'ראלדש. מנסה למצוא טיסה לישראל | אודי ציטיאט

זה לא סוד שג'ראלדש מוערך בקריית שלום מקצועית וחברתית וכפי שפרסמנו לראשונה בספורט1, שלח בתקופה האחרונה לחבריו השחקנים מסרים על אהבתו למכבי תל אביב ורצונו לחזור לקבוצה על פני מעבר למכבי חיפה, שהגישה גם כן הצעה אטרקטיבית. עם נחייתו בישראל, ג'ראלדש אמור להיפגש עם ראשי מכבי תל אביב ולחתום על חוזה לשנה וחצי עם אופציה לעונה נוספת כאשר יקבל את השחרור.

שחקן נוסף שבמועדון יבחנו אפשרות להחזירו הוא ערן זהבי, שאם אכן יתאפשר צירופו המשמעות היא שהוא יהיה היחיד שיצטרף בחלון הקרוב, בנוסף לג'ראלדש כמובן. יש לציין שאין עדיין שיחות ישירות בין המועדון לזהבי, מלבד גישושים ובדיקות של מקורבים. בכול מקרה ההחלטה בנושא תתקבל בקנדה אצל הבעלים מיץ' גולדהאר ואמורה לקבל תנופה לאחר משחק העונה בהולנד ביום ראשון בין פ.ס.וו איינדהובן לאייאקס אמסטרדם .

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי