בן שהר זכה למחמאות, יישאר באפואל ניקוסיה בזכות הצמד?

במשחקו הראשון תחת המאמן החדש פורסאיטידיס, הישראלי חזר לכבוש אחרי תקופה ארוכה ובקפריסין ניסו להסיק מכך מסקנות: "הוכיח שהוא חלוץ שיודע להבקיע, זה עשוי לשנות את סיכוייו להשתלב בקבוצה"

(גודל טקסט)

חודשים ארוכים חיכה בן שהר לרגע הזה, כמעט חמישה ליתר דיוק. חלוץ אפואל ניקוסיה עזר לקבוצתו להשיג שלוש נקודות אתמול (שבת) כאשר עלה מהספסל בדקה ה-60 וסיים את המשחק נגד ארמיס עם צמד שערים, השני והשלישי שלו בלבד מאז הצטרף לקבוצה הקפריסאית. בתקשורת המקומית עסקו רבות בהשפעה שעשויה להיות לכך על המשך דרכו באפואל.

"בן שהר שבר את הבצורת שנמשכה מאז הופעת הבכורה שלו בליגה והוכיח שהוא חלוץ שיודע להבקיע", נכתב בקפריסין. "לישראלי יש הזדמנות לנצל את המומנטום, לבנות ביטחון עצמי ולהשתפר אף יותר. סבאס פורסאיטידיס זקוק לשערים שלו והשאלה האם השינוי בעמדת המאמן טוב לשהר עדיין פתוחה. חזרתו של הישראלי להבקיע היא בשורה גדולה, אך ההמשכיות והעקביות בכיבוש שערים הן אלו שיכריעו, אם יהיו לו כאלה. לראשונה הוא עשה את הדבר שלשמו החתימו אותו – לשים את הכדור ברשת של היריבה. הצמד עשוי לשנות את המנטליות של שהר ואת סיכוייו להשתלב בקבוצה ולקבל יותר דקות במשחקים הבאים".

כזכור, שהר מצא את הרשת במשחק הראשון בקבוצה מניקוסיה, אי שם בסוף חודש אוגוסט האחרון, אולם מאז נקלע לבצורת ויכולתו המאכזבת הובילה לפיחות במעמדו תחת שני המאמנים הקודמים של הקבוצה. מרינוס אוזונידיס ביקר אותו ואילו מחליפו של האחרון, מיק מקארת'י, סימן את שהר כמועמד לעזוב בינואר. במשחקו הראשון תחת פורסאיטידיס, המאמן החדש, החלוץ המושאל מהפועל באר שבע ניצל את כדי לשלוח ליווני איתות לכך שהוא מסוגל לעזור לצהובים-כחולים להתאושש מפתיחת העונה הנוראית בכל המסגרות.

בן שהר חוגג | צילום מסך

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי