"צעד ראשון בדרך לפינה על שמו באצטדיון": זהבי מקבל מחמאות

ערן זהבי, רוג'ר שמידט | Photo Prestige/Soccrates/Getty Images

חלוץ פ.ס.וו הצליח לשנות את הדעות בהולנד ומקבל שבחים בתקשורת: "פותח את מהדורות החדשות במולדתו. יש לו תשוקה של בן 17 בהופעת בכורה". כוכב נבחרת ישראל עשוי לרדת לספסל מול אלקמאר ברביעי (19:40, ספורט1)

(גודל טקסט)

הדעות על ערן זהבי בהולנד משתנות. אחרי הצמד הנהדר של כוכב נבחרת ישראל ב-2:2 של פ.ס.וו איינדהובן במשחק העונה מול אייאקס ביום ראשון, החלוץ בן ה-33 זוכה לסיקור מעמיק ומחמאות מהתקשורת המקומית, זאת אחרי שנאלץ לספוג אין ספור ביקורות בחודשים הראשונים לאחר החתימה בקבוצתו החדשה.

במגזין ED הקדישו לזהבי כתבה שלמה בה ציינו את השפעתו הרבה בישראל ולקחו הרבה מאוד נקודות חיוביות לעתיד אחרי שני השערים הנפלאים מול אלופת הולנד. "ערן זהבי פתח את מהדורות החדשות בישראל ביום ראשון. החלוץ הוא כוכב במולדתו, עם כל היתרונות והחסרונות הנלווים אליו לעתים. הצמד שלו מול אייאקס היה נושא השיחה בכל האתרים והעיתונים", כתב העיתונאי ריק אלפרינק.

"רק מעטים מצליחים לכבוש פעמיים בקרב מול היריבה על התואר", נכתב. "הוא שאפתן, לא הוריד את הראש ועשה הכל כדי להצליח בהולנד למרות הנסיגה. בשביל לעשות את זה הוא ויתר על כמה מיליונים שהיה מרוויח בסין. בהתחלה הוא נכשל והיה נראה שלא הצליח לעמוד בקצב ואיבד את המהירות והחדות. הוא חיפש נחרצות את ההצלחה ולרגע השאפתנות הייתה נראית כמו אויב ולא כמו חבר".

ערן זהבי | Gerrit van Keulen/BSR Agency/Getty Images

"זהבי עושה דברים אחרת מאשר שאר השחקנים", נכתב ב-ED. "הוא השחקן המבוגר ביותר בפ.ס.וו ומבחינתו השאלות על הגיל שלו כשהצטרף היו מוזרות. הוא יהיה בן 34 ביולי ויש לו תשוקה של בן 17 שרשם הופעת בכורה. ההכחשה של אייאקס על ההתעניינות בו עצבנה אותו".

"בדרך כלל שחקנים שומרים לעצמם את הציפיות, אבל כשזהבי הוצג בקבוצה הוא אמר שהיה רוצה לקבל פינה על שמו באצטדיון בעוד שנתיים. אחרי המשחק האחרון, הוא עשה צעד ראשון לעבר הפינה הזו. צעד קטנטן, כי לא תהיה אגדה באיינדהובן כל כך מהר. השער השני שלו היה אישור לכך שסוגיית האנוכיות בפ.ס.וו נקברה".

לפ.ס.וו לוח זמנים צפוף במיוחד. כבר מחר (רביעי) היא תפגוש את אלקמאר (החל מ-19:40, שידור ישיר בספורט1), ובשבת תתארח אצל ספרטה רוטרדם (החל מ-19:40, שידור ישיר בספורט4). ביום שלישי בעוד שבוע בדיוק הקבוצה תפגוש את וולנדאם במסגרת הגביע, ובשבת שלאחר מכן תתמודד מול ואלבייק. בעקבות עומס המשחקים, בהולנד מדווחים שזהבי למרות הצמד עשוי לרדת מחר לספסל.

ערן זהבי, דוניל מאלן | Photo Prestige/Soccrates/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי