בדרך לארסנל? "מנור סולומון נתן אור ירוק למעבר"

מנור סולומון | Julian Finney/Getty Images / ספורט1

הדיווחים מתרבים: באנגליה טוענים שקשר שחטאר דונייצק העביר לתותחנים מסרים לפיהם הוא מעוניין להצטרף וסוכן העל פיני זהבי מתווך בין הצדדים ומנהל מגעים אינטנסיביים עם המנהל הטכני אדו

(גודל טקסט)

הדיווחים על מעבר של מנור סולומון לארסנל ממשיכים לזרום בקצב מסחרר וזה בהחלט נראה כי המהלך צובר תאוצה. באנגליה טוענים ביממה האחרונה ששחקן הכנף הצעיר של שחטאר נתן אור ירוק למעבר באמצעות מקורביו, שהבהירו כי הוא ישמח לשחק במועדון הלונדוני בעונה הבאה.

גורם המקורב לשחקן הודה כי "יש עוד דרך ארוכה" לפני שהעסקה תושלם, אך בממלכה טוענים כי פיני זהבי מעורב במגעים והעובדה הזו מגבירה משמעותית את סיכויי המעבר. על פי הדיווחים בממלכה, 'סוכן העל' הישראלי נמצא בקשר רציף ואינטנסיבי עם אדו, המנהל הטכני של ארסנל.

בדיווח נטען כי זהבי הציע את שחקן הכנף של שחטאר לראשי ארסנל כבר במאי 2020, אך המהלך לא הבשיל וכעת, לאחר הופעותיו המרשימות בליגת האלופות, סולומון שוב נמצא חזק על הכוונת של ראשי התותחנים. באנגליה מאמינים כי נוכחותו של זהבי תסייע לקדם את העסקה וזאת לאחר שסוכן העל תרם בעבר רבות להחתמת וויליאן ודויד לואיז.

פיני זהבי עם סר אלכס פרגוסון
פיני זהבי עם סר אלכס פרגוסון | Gettyimages

עוד ציינו בדיווח כי הסיכוי שהעסקה תצא לפועל בינואר קלוש, אך קיים. סולומון, שמחזיק בחוזה עד 2023 בחשטאר, הצהיר לאחרונה ב"פודיום" כי "יש הרבה דיבורים עם הרבה קבוצות מהליגות הגדולות – המון קבוצות מתעניינות ורוצות. אבל זה יהיה יותר לכיוון הקיץ. טוב לי בשחטאר, אבל ברור שאני רוצה את המעבר הזה.

"זה יכול לקרות עוד חצי שנה, עוד שנה, עוד שנה וחצי, וזה יקרה מתישהו. ברור שאם עכשיו קבוצה גדולה תבוא ותשים כסף ושחטאר יסכימו אז אני לא אתנגד, אבל בוא נגיד שאני מעדיף לעבור בקיץ ולגמור את השנה בשחטאר. יהיה מעניין לקראת הקיץ", הבהיר שחקנה בן ה-21 של נבחרת ישראל.

מנור סולומון | Stanislav Vedmid/DeFodi Images via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי