אחרי עסקת מלדה: בבלגיה נזכרו באינברום ובדוידזאדה והזהירו

אור אינברום
אור אינברום | צילום: פייסבוק

בעקבות רכישת חלוץ נתניה, בתקשורת הבלגית נזכרו בכל השחקנים הישראלים ששיחקו בגנט והבהירו: "נישואים שנכשלו לחלוטין. הימור לא קטן". מי זכה לשבחים, מי חטף ומי קיבל את הכינוי "רוח רפאים"?

קבוצות: גנט מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

אחרי שיונס מלדה עבר ממכבי נתניה לגנט תמורת 1.5 מיליון יורו, בבלגיה נזכרו הבוקר (ראשון) בכדורגלנים הישראלים שהצטרפו בעבר לקבוצה הבלגית. "נישואים שנכשלו לחלוטין עד היום", צעקה הכותרת של הכתבה, שם ציינו את הקשרים הטובים שיש בין המועדון לבין סוכן השחקנים דודו דהאן וטענו כי גנט לקחה סיכון לא קטן עם מלדה וזאת לאחר שהשידוך שלה עם שחקנים מארץ הקודש לא ממש הצליח עד כה.

בכתבה הוזכרו שלומי אברייטמן, חאתם עבד אלחמיד, אור אינברום, גילי ורמוט, רמי גרשון, אופיר דוידזאדה, קני סייף ורוג'רס קולה הזמבי שאמנם לא מחזיק בתעודת זהות כחולה אך הגיע מאשדוד. לביקורת החריפה ביותר "זכה" אינברום, שהצטרף ב-2017: "רוח רפאים, כך אפשר לתאר את אינברום שנרכש בשני מיליון יורו ושיחק 0 דקות עד שעבר בהשאלה למאריבור. בקיץ שעבר המועדון אפשר לו לעזוב בחינם".

על גילי ורמוט נכתב: "אולי השחקן עם הכישרון הכי טהור. הגיע לגנט תמורת 250 אלף יורו ושיחק במשך עונה אחת. הוא לא ממש שכנע, אבל הייתה לו קריירה טובה". על רמי גרשון: "לא הגיע לגנט ישירות מישראל. אולי הישראלי הכי מוצלח שהיה בגנט. רשם 79 הופעות בשלוש שנים וזכה באליפות בלגיה".

רמי גרשון
רמי גרשון | טוויטר

על אופיר דוידזאדה: "גנט חטפה אותו מהפועל באר שבע תמורת מיליון יורו ב-2016, אבל הוא שיחק בסך הכל 83 דקות במסגרת הליגה. לאחר שנה הוא הושאל למכבי תל אביב שקנתה אותו כעבור שנה תמורת 200 אלף יורו". על שלומי אברייטמן: "מלך השערים הגיע ממכבי חיפה במיליון יורו, אך לא הצליח לבוא לידי ביטוי והבקיע בקושי תשעה שערים ב-38 משחקי ליגה. בגיל 35 הוא משחק בעירוני מודיעין".

על אלחמיד: "הגיע ב-2015 תמורות מיליון ונמכר כעבור שנתיים לאשדוד תמורת מחצית מהסכום. כיום הוא בסלטיק, שם הוא בקושי משחק". על קני סייף: "הגיע מרמת השרון תמורת סמוך נמוך. הצליח בצורה מפתיעה ואף זכה בתואר. לאחר שלוש עונות, רמתו ירדה והוא הושאל לאנדרלכט שבהמשך שילמה עבורו סכום מוגזם בדמות 3.7 מיליון יורו. סייף נכשל לחלוטין בבריסל והושאל לסינסינטי. כיום הוא בלכיה גדנסק הפולנית, שם הוא שחקן לגיטימי".

אופיר דוידזאדה
אופיר דוידזאדה | מסך

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי