מנור סולומון ניצח במבחן סיבולת והבטיח: "נגיע מוכנים למכבי ת"א"

מנור סולומון | שחטאר דונייצק

בצל השמועות על מעבר אפשרי לארסנל, שחטאר עורכת מחנה אימון בטורקיה והישראלי הצטיין גם בלי כדור: "עובד על זה מאז שאני ילד, אבא שלי מאמן כושר". וגם: קסטרו התייחס להכנה נגד מכבי תל אביב

(גודל טקסט)

בעיצומה של פגרת החורף ולקראת חידוש הליגה המקומית וצמד המפגשים מול מכבי ת"א בשלב 32 הגדולות של הליגה האירופית, שחטאר דונייצק ומנור סולומון ממשיכים בהכנות לקראת חזרת המשחקים בחודש פברואר והקבוצה עורכת מחנה אימונים אינטנסיבי בטורקיה לאחר תקופה לא קצרה שבה השחקנים היו בחופש.

סולומון, שמוזכר לאחרונה ללא הרף כמועמד להצטרף לארסנל, ניצח היום (שני) במבחן הסיבולת שערכה הקבוצה האוקראינית ואמר לאתר הרשמי: "אני עובד על הפן הזה מאז שני ילד. אבי הוא מאמן כושר ועשינו מבחנים דומים בעבר, אז אולי בגלל זה זכיתי. זה היה קשה מאוד, קרב אמיתי, אני מאוד עייף. 20 דקות בקצב גבוה זה לא פשוט בכלל. מבחנים מהסוג הזה הם אחד הדברים שעוזרים לך להתחזק. אנחנו נעשה הכל כדי להגיע מוכנים לליגה המקומית ולמשחקים נגד מכבי".

שחטאר, שהחלה את המחנה אתמול, תקיים ארבעה משחקי הכנה: מול לך פוזמן של עוואד, נגד לודוגורץ של צ'יבוטה, מול מאריבור הסלובנית ונגד סלובן ברטיסלבה הסלובקית. לאחר מכן היא תשוב לאוקראינה, שם יקבלו השחקנים כמה ימי מנוחה. המשחק הרשמי הראשון מתוכנן ל-13 בפברואר, בחוץ נגד קולוס קובאליבקה במסגרת המחזור ה-14 בליגה המקומית. חמישה ימים לאחר מכן, כאמור, סולומון וחבריו יתארחו בבלומפילד ויקוו לחזור עם תוצאה טובה לקראת הגומלין.

בתוך כך, מאמן שחטאר, לואיס קסטרו, ערך ראיון באתר הרשמי ונשאל האם הוא מתייעץ עם סולומון לקראת מכבי תל אביב: "בעולם הכדורגל, אין צורך לדבר עם מישהו מאותה מדינה כי יש לנו את הדרך שלנו לנתח את היריבה. אנחנו צופים בכל המשחקים של מכבי תל אביב ואני גם חושב שהם צופים במשחקים שלנו. כך גם היה במשחקים נגד בורוסיה מנשנגלדבאך, אינטר וריאל מדריד".

"מכבי תל אביב היא קבוצה מאוד מורכבת ומגוונת ואנחנו יודעים ששחקני כדורגל לא מוותרים ויילחמו באותה צורה כמונו, לכן לא נוותר עד השנייה האחרונה ונילחם על הכרטיס לשמינית הגמר. מה אני כן אשאל את סולומון? הוא הוא רוצה לשחק ומתאמן כמו שצריך. הוא תמיד יענה לי 'כן' בדיוק כמו חבריו לקבוצה".

שחקני מכבי תל אביב חוגגים | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי