פגרת חורף? שחטאר תקיים חמישה משחקים לפני מכבי תל אביב

מנור סולומון, יונתן כהן |

בעיצומם של חודשיים ללא מפגשים רשמיים, אלופת אוקראינה תצא למחנה אימון בטורקיה, במהלכו תקיים ארבעה משחקים ותפגוש שני ליגיונרים. חמישה ימים לפני שתגיע לבלומפילד: חזרה גנרלית מול קולוס

(גודל טקסט)

שחטאר דונייצק אמנם יצאה לפגרת חורף ארוכה ב-13 לדצמבר והיא תשוב לשחק באופן רשמי רק ב-13 בפברואר במסגרת הליגה, חמישה ימים לפני שתתארח בבלומפילד אצל מכבי תל אביב במשחק הראשון מבין שניים בשלב 32 הגדולות של הליגה האירופית, אך מסתמן שהיא תגיע להתמודדות בישראל כשהיא מוכנה.

על פי לוח הזמנים שהכריזה קבוצתו של מנור סולומון, היא תקיים מחנה אימונים באנטליה שבטורקיה בין ה-17 ל-26 בחודש ינואר ובמהלכו היא תקיים לא פחות מארבעה משחקי הכנה: מול לך פוזמן של מוחמד עוואד, נגד לודוגורץ של מאוויס צ'יבוטה, מול מאריבור הסלובנית ואחרון חביב נגד סלובן ברטיסלבה הסלובקית.

לאחר ארבעת המשחקים ומחנה האימונים בטורקיה, שחטאר תשוב לאוקראינה, שם יקבלו השחקנים כמה ימי מנוחה. המשחק הרשמי הראשון מתוכנן כאמור ל-13 בפברואר, בחוץ נגד קולוס קובאליבקה במסגרת המחזור ה-14 בליגה המקומית. ארבעה ימים לאחר מכן, כאמור, סולומון וחבריו יתארחו בבלומפילד ויקוו לחזור עם תוצאה טובה..

באשר למצב של שחטאר בליגה האוקראינית, קבוצתו של סולומון נמצאת חזק במירוץ לזכייה באליפות בפעם החמישית ברציפות והיא ניצבת במקום השני בטבלה, כשבמאזנה נקודה פחות מאשר למוליכה דינמו קייב.

מנור סולומון חוגג עם שחקני שחטאר דונייצק | Stanislav Vedmid/DeFodi Images via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי