מסירה ענקית של זהבי הובילה לפנדל, גם ויטסה ודסה העפילו לרבע הגמר

גביע הולנדי: החלוץ עלה מהספסל בדקה ה-73, נתן כדור גאוני לדמפריס שהוכשל וכבש מהנקודה הלבנה. מאדוקה כבש ראשון ב-0:2 על וולנדאם. דסה שוב פתח ורשם 90 דקות, קבוצתו שוב ניצחה, הפעם 1:2 את דן האג

(גודל טקסט)

צמרת הטבלה בליגה ההולנדית צמודה מאוד בימים אלו, אך הערב (שלישי) יצא לדרך שלב שמינית הגמר בגביע המקומי, ואיתו גם הנציגים הישראלים. תחילה, ויטסה של אלי דסה הבטיחה את מקומה בשלב הבא ניצחון על דן האג. לאחר מכן, גם ערן זהבי הצטרף לרבע הגמר כשניצח 0:2 עם פ.ס.וו את וולנדאם.

וולנדאם – פ.ס.וו 2:0

שלושה ימים בלבד חלפו מאז שפ.ס.וו רשמה 3:5 משוגע בליגה נגד ספרטה רוטרדם, במשחק בו זהבי פתח על הספסל של רוג'ר שמידט, עלה לכר הדשא לקראת הסיום והיה מעורב בשער האחרון שהובקע. התסריט הזה חזר גם במשחק הערב נגד וולנדאם, מליגת המשנה בהולנד, כאשר קבוצתו של החלוץ החלוץ קטפה את הכרטיס לשלב הבא.

הישראלי שוב פתח על הספסל של שמידט, ובדקה ה-51 ראה את נוני מדואקה מעלה את פ.ס.וו ליתרון מוצדק במשחק. בדקה ה-73 זהבי נכנס למשחק, ודקות ספורות לאחר מכן היה מעורב במהלך אשר הוביל לכדור עונשין מ-11 מטרים לזכות קבוצתו, הקפטם דנזל דמפריס התכבד בבעיטה וחתם את הניצחון הקליל.

זהבי ודאמפריס. פ.ס.וו ברבע הגמר | Perry van de Leuvert/BSR Agency/Getty Images

ויטסה – דן האג 1:2

קבוצתו של דסה נמצאת בעונת שיא מבחינתה. למרות שאיבדה נקודות במחזור האחרון בליגה, היא מדורגת במקום השני ובהחלט מאיימת על אייאקס המוליכה. המגן הישראלי, שזכה לאחרונה לשבחים רבים, עלה בהרכב של מאמנו למשחק ובדקה ה-25 ראה את לואיס אופנדה שובר את הקרח במשחק.

כזכור, עילאי אלמקייס היה עד לא ממזמן חלק מהסגל של דן האג, אך השאלתו לקבוצה קוצרה ועל כן הוא לא נכלל הערב בסגלה. בדקה ה-71 ויטסה הבטיחה את הניצחון כאשר אופנדה בישל למאתוס ברו את השער השני של קבוצתם, עמאר צ'טיץ' רק צימד מנגד לקראת הסיום.

ויטסה ודסה חוגגים עלייה לרבע הגמר | Soccrates Images / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי