שער מדהים לזהבי מבעיטה חופשית, סולומון כבש נגד לודוגורץ

קבוצת הפאר ההולנדית התקשתה נגד וואלבייק, אך ביצוע מרשים של הכוכב העניק לה את היתרון בניצחון 0:2. קשרה של שחטאר מצא את הרשת ב-2:2 של קבוצתו. ויטסה ודסה נצמדו שוב לאייאקס בפסגה

(גודל טקסט)

כמיטב המסורת, הליגיונרים הישראליים לוקחים חלק במשחקי קבוצותיהם ברחבי אירופה, והיום (שבת) היו מספר נציגים שעשו חיל על כר הדשא.

בהולנד, ערן זהבי פתח בהרכב פ.ס.וו נגד וואלבייק וכבש בדקה ה-45 שער בכדור חופשי אדיר. הכוכב סיים את חלקו במשחק ה-73, קבוצתו ניצחה 0:2 והגיעה ל-40 נקודות ליגה. 12 דקות לניקו אולסק מן העבר השני. קודם לכן, אלי דסה השלים עוד משחק נהדר עבורו במדי ויטסה, אשר ניצחה 0:1 את כרונינגן ונצמדה זמנית לאייאקס בפסגה עם 41 נקודות. הקבוצה מאמסטרדם תתארח מחר אצל סיטארד.

מנור סולומון, פתח את היום עם שער במשחק אימון של שחטאר דונייצק. כזכור, הקבוצה האוקראינית נמצאת בפגרת חורף ומקיימת בימים אלו מחנה אימון בטורקיה. סולומון פתח בהרכב קבוצתו וכבר אחרי חמש דקות מצא את הרשת של לודוגורץ. בהמשך, שחטאר עלתה ל-0:2, אך ספגה פעמיים בתוך חמש דקות והמשחק הסתיים בתיקו.

צפו בשער של מנור סולומון

בבלגיה, ליאור רפאלוב פתח בהרכב אנטוורפן, שיחק 90 דקות וראה כיצד קבוצתו מאבדת יתרון מוקדם בדרך להפסד מפתיע, 2:1 לאוסטוונד.

בסקוטלנד, גיא מלמד וסנט ג'ונסטון ניצחו 0:3 את היברניאן של אופיר מרציאנו. השוער השלים 90 דקות מאכזבות מאוד עבורו, החלוץ נותר על ספסל המנצחת. באוסטריה, דור חוגי השלים 90 דקות במדי סנט פולטן, אך לא הצליח להבקיע ב-2:2 נגד אדמירה. מן העבר השני, ג'וזף גנדה לא נכלל בסגל בשל פציעה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי