ערן זהבי נבחר לשחקן המצטיין: "הוא לא הותיר לשוער שום סיכוי"

ערן זהבי | Photo Prestige/Soccrates/Getty Images

הישראלי כבש בבעיטה חופשית אדירה וסייע לפ.ס.וו להשיג 0:2 על וואלבייק, בתקשורת החמיאו. המאמן שמידט על היכולת במחצית הראשונה: "הייתה רוח". הקפטן דומפריס: "עלינו לשחק טוב יותר"

(גודל טקסט)

ערן זהבי מתחיל לפרוע שטרות בהולנד. חלק לא מבוטל מכלי התקשורת במדינה בחרו הבוקר (ראשון) בישראלי לשחקן המצטיין ב-0:2 של פ.ס.וו. על וואלבייק. הכוכב פרץ את הסכר עבור הקבוצה מאיינדהובן עם כדור חופשי אדיר בתוספת הזמן של המחצית הראשונה והשתיק את המבקרים עם שערו הרביעי העונה בעשר הופעות במסגרת הליגה.

"זהבי הציל את פ.ס.וו לאחר 45 דקות מחניקות", נכתב בתקשורת ההולנדית, שם החמיאו לביצוע המלוטש של הישראלי שכאמור הבקיע את השער הראשון לאחר מחצית לא טובה של קבוצתו: "הבעיטה של ערן לא הותירה לשוער שום סיכוי". בעיתון אחר נכתב: "ביצוע יפה של זהבי עשה את הכל פשוט יותר עבור פ.ס.וו".

למרות שהשיגה ניצחון שלישי ברציפות בכל המסגרות ונצמדה לוויטסה במקום השני, פ.ס.וו שוב לא הרשימה והקפטן דנזל דומפריס מודע לכך היטב: "אנחנו פ.ס.וו איינדהובן, עלינו לשחק כדורגל הרבה יותר טוב. יחד עם זאת, לא ספגנו, השגנו עוד שלוש נקודות ובסוף וזה הדבר החשוב ביותר".

ערן זהבי | Photo Prestige/Soccrates/Getty Images

המאמן רוג'ר שמידט הוסיף: "לא כעסתי על השחקנים במחצית. היינו צריכים לעשות מספר דברים טוב יותר, כמו למשל לנצל טוב יותר את החללים שהיו לנו בצדדים. הייתה רוח חזקה והיא שיחה תפקיד. אני חושב שעשינו את השינויים הנכונים והצלחנו טוב יותר אחרי שהחלפנו מערך".

בהגרלת הגביע שנערכה אמש, נקבע שפ.ס.וו וזהבי יפגשו ברבע הגמר את אייאקס ב-9 בפברואר. כזכור, לאחרונה נפרדו שתי הענקיות ההולנדיות ב-2:2 באמסטרדם במסגרת הליגה, כשהישראלי העלה את קבוצתו ליתרון כפול עם צמד נפלא במחצית הראשונה, אך האלופה חזרה לחיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי