0:0 בין מיכה לשהר בדרבי הישראלי בקפריסין. בכורה למלדה בגנט

אין הכרעה בין אנורתוסיס לאפואל. אקס מכבי ת"א הוחלף בדקה ה-61, המושאל מהפועל ב"ש הוחלף בדקה ה-62. החלוץ שעזב את נתניה שיחק לראשונה בבלגיה. 12 דקות לעגייב מול אולימפיאקוס, קליימן שמר על שער נקי

(גודל טקסט)

הדרבי הישראלי של קפריסין, בין אנורתוסיס של דור מיכה לאפואל ניקוסיה של בן שהר, הסתיים הערב (ראשון) ב-0:0 חלש. שני השחקנים כחול-לבן פתחו בהרכבים של קבוצותיהם, אך התקשו להשפיע. אקס מכבי תל אביב הוחלף בדקה ה-61, בעוד המושאל מהפועל באר שבע סיים את חלקו במשחק דקה לאחר מכן.

כעת, אנורתוסיס נעצרה אחרי שלושה ניצחונות רצופים, נותרה במקום הרביעי ורחוקה שלוש נקודות מאומוניה שנמצאת זמנית בפסגה. אפואל, מנגד, עלתה למקום התשיעי והתרחקה מעט מהתחתית אחרי פתיחת העונה הרעה, כאשר הפער כרגע מהקו האדום צמח לשמונה נקודות.

בבלגיה, יונס מלדה, שרק לפני תשעה ימים חתם רשמית בגנט ונמכר ממכבי נתניה, ערך הופעת בכורה בקבוצתו החדשה, כאשר עלה כמחליף בדקה ה-83 ולקח חלק ב-0:3 הנהדר על לויבן במסגרת המחזור ה-21 של הליגה הבלגית.

ביוון, אמיר עגייב עלה כמחליף בדקה ה-78 בהפסד 1:0 של אטרומיטוס לאולימפיאקוס מהמקום הראשון במסגרת המחזור ה-18. קבוצתו של הקשר רשמה הפסד שני ברציפות, ומדורגת במקום השמיני בליגה עם 21 נקודות במאזנה. כמו כן, בוריס קליימן רשם 90 דקות ושער נקי ב-0:1 של וולוס על ג'יאנינה. קבוצתו של השוער נמצאת במקום השביעי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי