קאמבק מפתיע? דיווח ברומניה: טוטו תמוז מועמד לדינמו בוקרשט

טוטו תמוז. צפוי לשחק נגד ואן פרסי ולואיס נאני
טוטו תמוז | gettyimages

על פי "GSP", החלוץ שלא שיחק מאז אוקטובר 2018 עשוי להצטרף: "הרכש מראה למה הקבוצה במצב כזה, רוצה שחקן שלא שיחק מעל שנתיים", נכתב נגד מדיניות המועדון. לספורט1 נודע: פגישה עמו נערכה, אין התקדמות מאז

(גודל טקסט)

הפעם האחרונה שטוטו תמוז עלה על כר הדשא ושיחק כדורגל מקצועני הייתה אי שם באוקטובר 2018, לפני כמעט שנתיים וחצי. מאז הוא עושה עסקים ברומניה, הפך לאבא ולפני כתשעה חודשים אף סיפר בריאיון לספורט1 שהוא לא פרש מכדורגל ובוחן אפשרויות לחזור לשחק בישראל. זה לא קרה, כמובן, אבל זה לא אומר שהוא לא יזכה בקרוב להזדמנות נדירה לחזור לשחק.

על פי פרסום באתר הרומני "GSP", אתר גדול ומוכר במדינה, דינמו בוקרשט מתחתית הליגה הרומנית בוחנת את מועמדותו של טוטו תמוז ועשויה לצרפו בקרוב. תמוז בן ה-32 כאמור לא שיחק כמעט שנתיים וחצי, מאז עזב את פטרולול מליגת המשנה הרומנית, אך שמו עלה על ידי המנהל המקצועי החדש של דינמו בוקרשט, מריוס ניוקלאה שמונה רק לפני כעשרה ימים, כמועמד לחיזוק הקבוצה לאור היכרותם מתקופתם יחד בפטרולול.

בהמשך לפרסום ברומניה, לספורט1 נודע כי בימים האחרונים נערכה שיחה בין ניקולאה לתמוז. השניים שוחחו על אפשרות שהשחקן יצטרף, אולם מאז לא נוצרה התקדמות משמעותית. בנוגע לאפשרות חזרה לישראל, בגלל מצב הקורונה במדינה, תמוז מעדיף למצות אופציות באירופה לפני שיקבל החלטה.

באותו דיווח על מועמדות תמוז, למעשה כבר בכותרת הידיעה, הועברה ביקורת קשה על התנהלות הצוות המקצועי בדינמו בוקרשט ונכתב: "הם רוצים חלוץ שלא שיחק מאז 2018! זה מראה למה המועדון במצב הזה, רק דינמו בוקרשט מסוגלת לכך". דינמו בוקרשט מדורגת לאחר 18 מחזורים במקום ה-11, מרחק ארבע נקודות בלבד מיאשי האחרונה בטבלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי